Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Fri, 27 Jun 2025 22:49:48 +0200 <![CDATA[Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012]]>

Lębork

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012 1. Zamówienie zostało podzielone na 4 części Część 1 - Dostawa papieru do drukowania, faksowania, kserowania Część 2 - Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych Część 3 - Dostawa papieru i folii do plotera Oce Wave 600 Część 4 - Dostawa tonerów i tuszy 2. Wszystkie marki materiałów biurowych wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) mają jedynie na celu określenie minimalnej jakości materiałów biurowych wymaganej przez Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować materiały innych producentów pod warunkiem, że ich jakość jest nie gorsza od jakości materiałów biurowych wskazanych marek. 3. Materiały biurowe oraz tonery stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 4. Dostawy będą realizowane na koszt Dostawcy w terminie 1 dnia od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego (faxem) częściowego zapotrzebowania na niezbędne materiały. W przypadku części 4 termin dostawy nie dłuższy niż 3 dni robocze. 5. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu o 10% ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji w części 2 podyktowane brakiem zapotrzebowań. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i tonerów: 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-6, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy Wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o nie gorszych parametrach w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja obecnego zostanie zaprzestana. c) zmniejszeniu lub zwiększeniu o 10% ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji z części 2 podyktowane brakiem zapotrzebowań. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 09:30, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do drukowania, faksowania, kserowania (opis szczegółowy w zał. nr 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych (szczegółowy opis w załączniku nr 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru i folii do plotera Oce Wave 600 (szczegółowy opis w załączniku nr 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów i tuszy (szczegółowy opis w załączniku nr 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


28.03.2012r.
INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

            W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze OR.272.1.17.2012.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są

 

„Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012"

Zamawiający

Starostwo Powiatowe w Lęborku
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl


informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

część 1 Dostawa papieru do drukowania, faksowania, kserowania

Wybrany Wykonawca :                                 

RODAN sp. z o. o. Odział Słupsk
ul. Koszalińska 5H
76 - 200 Słupsk

Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Firma Handlowa KOMAX 9  Oddział Gdańsk.
ul. Marynarki Polskiej 71
80 - 557 Gdańsk
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 94,09 pkt
 
HURTOWNIA PAPIERNICZA  GRAFIT II
Krystyna Jędrzejczyk
Ul. Czołgistów 32
84 - 300 Lębork
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 96,24 pkt
 
 

 

część 2 Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych

Wybrany Wykonawca :
                                
RODAN sp. z o. o. Odział Słupsk
ul. Koszalińska 5H
76 - 200 Słupsk

Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
HURTOWNIA PAPIERNICZA  GRAFIT II
Krystyna Jędrzejczyk
Ul. Czołgistów 32
84 - 300 Lębork
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 57,00 pkt
 
 



część 3 Dostawa papieru i folii do plotera Oce Wave 600

Wybrany Wykonawca :

REPROTOP  Sp z o. o.
ul. Mazowiecka 113
30-023 Kraków

Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
RODAN sp. z o. o. Odział Słupsk
ul. Koszalińska 5H
76 - 200 Słupsk
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 77,63 pkt
 
 



część 4  Dostawa tonerów i tuszy

Wybrany Wykonawca :

mtl system
ul. Dmochowskiego 15
50 - 203 Wrocław

Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
DRUK TECH WALDEMAR KAWALEC
ul. Orzeszkowej 13
35 - 006 Rzeszów
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 92,17 pkt
 
Firma Handlowa KOMAX 9  Oddział Gdańsk.
ul. Marynarki Polskiej 71
80 - 557 Gdańsk
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 92,07 pkt
 
HAPRINT TONERY S.C.
Błauciak Dariusz, Skowroński Przemysław
Ustowo 40 M/14
70 - 001 Ustowo
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 91,76 pkt
 
HURTOWNIA PAPIERNICZA  GRAFIT II
Krystyna Jędrzejczyk
Ul. Czołgistów 32
84 - 300 Lębork
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 87,09 pkt
 
 

Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia
brak
 
 
 
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia
brak  
 
Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty                                  2012-03-28

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin ustalony zgodnie z art. 94 ust 1 ustawy, po którego upływie może zostać zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego mija z końcem dnia 02 kwietnia 2012 r.

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 57381-2012 z dnia 2012-03-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Lębork
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012 1. Zamówienie zostało podzielone na 4 części Część 1 - Dostawa papieru do drukowania, faksowania, kserowania...
Termin składania ofert: 2012-03-23

Lębork: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012
Numer ogłoszenia: 87857 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57381 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2012 1. Zamówienie zostało podzielone na 4 części Część 1 - Dostawa papieru do drukowania, faksowania, kserowania Część 2 - Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych Część 3 - Dostawa papieru i folii do plotera Oce Wave 600 Część 4 - Dostawa tonerów i tuszy 2. Wszystkie marki materiałów biurowych wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) mają jedynie na celu określenie minimalnej jakości materiałów biurowych wymaganej przez Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować materiały innych producentów pod warunkiem, że ich jakość jest nie gorsza od jakości materiałów biurowych wskazanych marek. 3. Materiały biurowe oraz tonery stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 4. Dostawy będą realizowane na koszt Dostawcy w terminie 1 dnia od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego (faxem) częściowego zapotrzebowania na niezbędne materiały. W przypadku części 4 termin dostawy nie dłuższy niż 3 dni robocze. 5. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu o 10% ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji w części 2 podyktowane brakiem zapotrzebowań. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i tonerów: 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-6, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa papieru do drukowania, faksowania, kserowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN sp. z o. o. Odział Słupsk, ul. Koszalińska 5H, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11205,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9338,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9924,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN sp. z o. o. Odział Słupsk, ul. Koszalińska 5H, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22474,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12755,58

  • Oferta z najniższą ceną: 12755,58 / Oferta z najwyższą ceną: 22329,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa papieru i folii do plotera Oce Wave 600

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REPROTOP Sp z o. o., ul. Mazowiecka 113, 30-023 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5328,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4869,84

  • Oferta z najniższą ceną: 4869,84 / Oferta z najwyższą ceną: 6273,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa tonerów i tuszy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • mtl system, ul. Dmochowskiego 15, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52125,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30655,29

  • Oferta z najniższą ceną: 30655,29 / Oferta z najwyższą ceną: 35198,00

  • Waluta: PLN.

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/sukcesywne-dostawy-materialow-biurowych-do-siedziby-starostwa-powiatowego-w-leborku-w-roku-2012 Mon, 27 Jun 2016 08:39:00 +0200