Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 08:06:04 +0200 <![CDATA[Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania]]>
19.03.2013r.

DPS-2/G-1/13



Zawiadomienie o wynikach postępowania
na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych
do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku.
Zadanie nr IX

Dyrektor Domu pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z podziałem na zadania” – opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych – Nr ogłoszenia 84578-2013 w dniu 01.03.2013 roku , na stronie internetowej www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w dniu 01.03.2013 r. – wybrana została jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ zadanie Nr 9.

Informujemy, że w postępowaniu dla danego zadania tj. zadanie Nr 9 Jaja kurze wpłynęły 4 oferty.

Numer oferty, Nazwa (firmy) i adres wykonawcy Liczba pkt. w kryterium
Cena – 100%

7 „Mlekpol” Sp. z o.o. ; ul. Przemysłowa 21 ; 84-200 Wejherowo 100

8 Kurniki-Sprzedaż jaj – Jan Pranczke
Pałubice 36 ; 83-342 Kamienica Królewska 100

11 Usługi Handlowo-Marketingowe Jarosław Majer
ul. Powstania Śląskiego 29 ; 81-462 Gdynia 80,95
20 Gospodarstwo Specjalistyczne Hodowli drobiu W. Kiedrowski
Kębłowo ; ul. Chłopska 35 ; 84-242 Luzino 78,70

Liczba wykonawców wykluczona: 0
Liczb ofert odrzuconych: 0

W związku ze złożeniem w przedmiotowym postępowaniu dwóch ofert o takiej samej cenie, a tym samym niemożnością wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający na podstawie art. 91 ust. 5
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późni. zm.) wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia ofert dodatkowych

Kurniki – Sprzedaż jaj ; Jan Pranczke
Pałubice 36
83-342 Kamienica Królewska

Cena oferty : 4600,07
(słownie: cztery tysiące sześćset złotych 07/100)

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i przedstawił najkorzystniejszą ofertę, uzyskując najwyższą ocenę.

Numer oferty, Nazwa (firmy) i adres wykonawcy Liczba pkt. w kryterium
Cena – 100%

7 „Mlekpol” Sp. z o.o. ; ul. Przemysłowa 21 ; 84-200 Wejherowo 98,48

8 Kurniki-Sprzedaż jaj – Jan Pranczke
Pałubice 36 ; 83-342 Kamienica Królewska 100

Zgodnie z art.94 ust. 1 pkt. 2 umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po upływie 5 dni od daty przesłania niniejszego zamówienia o wyborze oferty – za pośrednictwem faksu, poczty e-mail na numery, adresy kontaktów podane w poszczególnych ofertach wykonawców, tj. nie wcześniej niż 29
marca 2013 r.

Proszę o potwierdzenie otrzymania powiadomienia.

Otrzymują:
1. „Mlekpol” Sp. z o.o. ; ul. Przemysłowa 21 ; 84-200 Wejherowo
2. Gospodarstwo Specjalistyczne Hodowli drobiu W. Kiedrowski Kębłowo ; ul. Chłopska 35 ; 84-242 Luzino
3. Usługi Handlowo-Marketingowe Jarosław Majer ul. Powstania Śląskiego 29 ; 81-462 Gdynia
4. Kurniki-Sprzedaż jaj – Jan Pranczke Pałubice 36 ; 83-342 Kamienica Królewska
5. Tablica ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku, strona internetowa www.powiat.leborski.samorzady.pl



13.03.2013r.

Lębork, dnia 13.03.2013 r.
Dom Pomocy Społecznej Nr 2
ul I Armii W.P. 43
84-300 Lębork
Tel. (0-59) 8622-823; Tel/Fax (0-59) 8621-141
e-mail: sekretariat@dps2.lebork.pl
REGON 001005198 NIP 841-13-38-615
 
Wezwanie do złożenia ofert dodatkowych
w przetargu nieograniczonym

DPS-2/G-1/13

Dotyczy postępowania: "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania"

WEZWANIE DO ZŁOŻENIA OFERT DODATKOWYCH

W związku ze złożeniem w przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 9 - dostawa jaj kurzych dwóch ofert o takiej samej cenie, a tym samym niemożnością wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający na podstawie art. 91 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późni. zm.) wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie do 18.03.2013 r. do godz. 10:00 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku przy
ul. I Armii WP 43. Przypominamy iż, zgodnie z art. 91 ust. 6 ustawy pzp cena oferty dodatkowej nie może być wyższa niż cena oferty złożonej wcześniej przez Państwa w przedmiotowym postępowaniu.
Termin otwarcia ofert dodatkowych 18.03.2013 r. o godz.11:00 w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia
ofert.

Koperta winna być oznaczona:
Oferta na dostawę artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Nr 2
84-300 Lębork
ul. I Armii WP 43
"Nie otwierać przed 18.03.2013 r. godz. 11:00 - oferta dodatkowa"

Załącznik
formularz oferty dodatkowej należy złożyć na załączniku:
- nr 1 do siwz (załącznik ofertowy)
- nr 2 do siwz (załącznik asortymentowo-cenowy)




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
84578-2013; data zamieszczenia: 01.03.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 2 , ul. I Armii W.P. 43, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 8621141, faks 59 8621141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej progów unijnych ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2010 r. nr 113, poz. 759).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w asortymencie i ilościach nie większych niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2010 r. nr 113, poz. 759).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 03.22.00.00-9, 03.31.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym wystarczającym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji finansowej i ekonomicznej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zadania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ), - zaparafowany projekt umowy (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.leborski.samorzody.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - Sekretariat Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. I Armii WP 43; 84-300 Lębork, - Stronie internetowej www.powiat.leborski.samorzody.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. I Armii WP 43; 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso wieprzowe i wołowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso drobiowe i podroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty wędliniarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa, owoce i produkty podobne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.22.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty mleczarskie, tłuszcze zwierzęce i roślinne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty piekarskie i ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Różne produkty spożywcze (artykuły sypkie, produkty przemiału ziarna, owoce i warzywa przetworzone, oleje roślinne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 03.31.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jaja kurze.

 

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/sukcesywna-dostawa-artykulow-zywnosciowych-dla-potrzeb-domu-pomocy-spolecznej-nr-2-w-leborku-z-podzialem-na-zadania-2 Tue, 28 Jun 2016 08:07:00 +0200