Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu „Lider wiejski"" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 07:40:38 +0200 <![CDATA[Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu „Lider wiejski"]]>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel. tel.: (059) 86 24 825 , faks: (059) 86 21 406,  adres  http://www.powiat-lebork.com/ , NIP: 841-16-09-072, REGON: 770979648 na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami)



OGŁASZA

przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy prawo zamówień publicznych na przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu „Lider wiejski" współfinansowanego ze  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL

(CPV 80500000-9 Usługi szkoleniowe)

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: http://http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie cyklu szkoleń dla liderów wiejskich ujętych w  projekcie „Lider wiejski" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji, współfinansowanego z  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31 października 2009 r.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) tj.:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia

 

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Kryteria oceny ofert: Cena - 100%

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 26.08.2009 roku do godz.12.30 w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5,  84-300 Lębork

Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie zostało wysłane do Biuletynu Zamówień Publicznych z numerem: 133725-2009




 

ZMIANA

SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ORGANIZACJĘ
I PRZEPROWADZENIE CYKLU SZKOLEŃ 
W RAMACH PROJEKTU PN. "Lider wiejski"
WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
W RAMACH PO KL

kategoria: USŁUGI

 

 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80500000-9 Usługi szkoleniowe

 
Zatwierdził:
21 SIERPNIA  2009

 
 

W specyfikacji istotnych warunków zamówienia na organizację i przeprowadzenie cyklu szkoleń 
w ramach projektu pn. "Lider wiejski" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach PO KL,  kategoria: usługi wspólny słownik zamówień (cpv): 80500000-9 usługi szkoleniowe, zatwierdzonej przez Zarząd Powiatu Lęborskiego w dniu 13 sierpnia 2009, wprowadza się następujące zmiany:

1.      W  pkt 3 lit. b SIWZ  dodaje się zdania w brzmieniu:

„Za minimalne wymogi dotyczące miejsca zorganizowania weekendowego spotkania wyjazdowego w formie zajęć warsztatowych w ramach integracji społeczności lokalnych  Zamawiający uważa miejsce , dysponujące pokojami dwu, trzy osobowymi z łazienkami , w którym znajdzie zakwaterowanie cała 30 osobowa grupa uczestników, w którym dodatkowo znajduje się sala jadalna i sala konferencyjna , na minimum  30 osób".

„Transport uczestników szkolenia wyjazdowego będzie miał miejsce z 3 miejscowości: Wicko, Cewice i  Nowa Wieś Lęborska"

 

2.      W  pkt 3 ust. 6 SIWZ dodaje się zdanie w brzmieniu"

Wykonawca nie będzie ponosił kosztów związanych z udostępnieniem pomieszczeń niezbędnych do wykonania zamówienia.

 

3.      W pkt 3 ust. 11 SIWZ  dodaje się zdanie w brzmieniu:

„Za odpowiednio wyposażoną salę konferencyjną Zamawiający uważa salę , na której minimum swobodnie pomieści się 30 uczestników w pozycji siedzącej przy stołach , wyposażoną w urządzenia multimedialne służące do prezentacji materiału szkoleniowego (rzutnik, laptop, mikrofon) o ile Wykonawca nie będzie dysponował własnym sprzętem

 

4.      W § 1 pkt 2 lit d Załącznika nr 7 do SIWZ dodaje się zdanie:

„Sala konferencyjna musi spełniać minimalne wymagania określone w  SIWZ"


5.      W § 3  Załącznika nr 7 do  SIWZ skreśla się pkt  4


6.       § 3 pkt 12 Załącznika nr 7  SIWZ  otrzymuje brzmienie „ W przypadku braku środków o jakich mowa w ust. 11 na rachunku Zamawiającego, płatność z tytułu niniejszej umowy nie będzie uznana za opóźniona" 

7.      Zdanie 2 w § 7 pkt 1 Załącznika nr 7  SIWZ otrzymuje brzmienie : „ W takich przypadkach Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy  oraz zwrot poniesionych kosztów za wykonanie zadania w zakresie określonym w § 1 ust. 2 lit. b-d






W związku z zapytaniami dotyczącymi wątpliwości związanych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia na organizację i przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu „Lider wiejski" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL - znak postępowania 80500000-9 usługi szkoleniowe , przedstawiamy pytania stawiane przez Oferentów wraz z udzielonymi im informacjami:

Pyt. 1  zgodnie z pkt 3 llt.b SIWZ - " Miejsce szkolenia podlega uzgodnieniu z Zamawiającym"

Zamawiający nie podał Jednak żadnych wytycznych lub wymogów minimalnych dotyczących miejsca szkolenia, co uniemożliwia właściwe ustalenie ceny zamówienia.

Odp. Zamawiającego:

Za minimalne wymogi dotyczące miejsca zorganizowania weekendowego spotkania wyjazdowego w formie zajęć warsztatowych w ramach integracji społeczności lokalnych  Zamawiający uważa miejsce , dysponujące pokojami dwu, trzy osobowymi z łazienkami , w którym znajdzie zakwaterowanie cała 30 osobowa grupa uczestników , w którym dodatkowo znajduje się sala jadalna i sala konferencyjna , na minimum  30 osób.

 

Pyt. 2  zgodnie z pkt 3 lIt.b SIWZ - "Wykonawca zapewni transport wszystkich uczestników szkolenia wyjazdowego odpowiednio z miejsc wskazanych przez Zamawiającego do miejsca spotkania i 'l powrotem" - Zamawiający nie podał  Jednak żadnych wytycznych dotyczących określenia miejsca odbioru uczestników, co uniemożliwia właściwe ustalenie ceny zamówienia w aspekcie wyceny kosztów transportu, które należy uwzględnić w cenie.

Odp. Zamawiającego:

Transport uczestników szkolenia wyjazdowego będzie miał miejsce z 3  miejscowości: Wicko, Cewice i  Nowa Wieś Lęborska.

 

Pyt. 3  .zgodnie 1. pkt 3 ust. 6 SIWZ wskazano, że Powiat Lęborski udostępni pomieszczenia niezbędne do wykonania zamówienia. Nie określono jednak, czy udostępnienie będzie łączyło się z koniecznością ponoszenia kosztów związanych z salą, co uniemożliwia właściwe ustalenie ceny zamówienia,

Odp. Zamawiającego:

Wykonawca nie będzie ponosił kosztów związanych z udostępnieniem pomieszczeń niezbędnych do wykonania zamówienia.

 

Pyt. 4    zgodnie z pkt 3 ust. 11 SIWZ wskazano, że Wykonawca powinien w ramach weekendowego spotkania wyjazdowego zapewnić "odpowiednio wyposażoną salę konferencyjną", Zamawiający nie podał jednak żadnych wytycznych lub wymogów minimalnych dotyczących wyposażenia sali. co uniemożliwia właściwe ustalenie ceny zamówienia.

Odp. Zamawiającego:

Za odpowiednio wyposażoną salę konferencyjną Zamawiający uważa salę , na której minimum swobodnie pomieści się 30 uczestników w pozycji siedzącej przy stołach , wyposażoną w urządzenia multimedialne służące do prezentacji materiału szkoleniowego (rzutnik, laptop, mikrofon) o ile Wykonawca nie będzie dysponował własnym sprzętem

 

Pyt. 5  w Załączniku Nr 1· do SIWZ pkt 1 zapisano oświadczenie, które w świetle powyższych pytań może budzić wątpliwości co do właściwego wykonania zamówienia.

Odp. Zamawiającego:

Wobec powyższych wyjaśnień pytanie uznano za bezprzedmiotowe

 

Pyt. 6  między zapisem pkt 3 ust.11 SIWZ a zapisem § 1 pkt 2 litera d) Załącznika nr 7 do SIWZ istnieje rozbieżność :

a)     W zakresie Sali konferencyjnej , gdyż w projekcie umowy nie wykazano „odpowiedniego wyposażenia"

b)     W zakresie wyżywienia, gdyż istnieje wątpliwość co do ilości obiadów, które należy zapewnić uczestnikom szkolenia.

Odp. Zamawiającego:

Sala konferencyjna musi spełniać minimalne wymagania określone w pkt 4 niniejszych wyjaśnień.

Wykonawca zapewni 30 uczestnikom obiad w pierwszym dniu spotkania oraz w drugim dniu. Łącznie Wykonawca zapewni 60 obiadów.

 

Pyt. 7 między zapisem pkt 15 SIWZ a zapisem § 3 ust. 1 i 4 Załącznika nr 7 do SIWZ istnieje nie dająca się usunąć w drodze wykładni sprzeczność. Zgodnie z SIWZ cena może być tylko jedna ( nie dopuszcza się wariantowości cen) - obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia podczas, gdy zgodnie z wskazanym paragrafem Załącznika nr 7 do SIWZ „Zamawiający będzie płacił tylko za zrealizowane godziny szkoleń oraz za pozostałe elementy umowy określone w § 1 „  Brak jest podstaw do ustalenia wysokości godziny szkoleniowej i pozostałych elementów skoro wynagrodzenie jest jedno i jest ryczałtowe.

Odp. Zamawiającego:

              Zamawiający wykreślił   z § 3 załącznika ust. 7 do SIWZ ust. 4

 

Pyt. 8 odnośnie  § 3 ust.4 Załącznika nr 7 do SIWZ nie określono warunków ustalenia cen częściowych, skoro szkolenie obejmuje też wyposażenie w materiały, transport, catering i pozostałe elementy określone w § 1  Załącznika nr 7 do SIWZ.

Odp. Zamawiającego:

              Zamawiający wykreślił   z § 3 załącznika ust. 7 do SIWZ ust. 4

 

Pyt. 9 w  § 3 ust.11 Załącznika nr 7 do SIWZ nie określono w żaden sposób ostatecznego terminu wymagalności roszczenia za wykonane usługi.

Odp. Zamawiającego:

Warunkiem wymagalności roszczenia jest dysponowanie przez Zamawiającego środkami przekazanymi na wyodrębniony rachunek bankowy Zamawiającego przez Instytucję Pośredniczącą.

Pyt. 10 w  § 3 ust.12 Załącznika nr 7 odwołuje się do ust. 14, którego brak w niniejszym paragrafie.

Odp. Zamawiającego:

§ 3 ust. 12 Załącznika nr 7 do  SIWZ zawiera oczywista omyłkę pisarską : zamiast zapisu „ W przypadku braku środków o jakich mowa w ust. 14 na rachunku Zamawiającego, płatność z tytułu niniejszej umowy nie będzie uznana za opóźniona"  winno być : „ W przypadku braku środków o jakich mowa w ust. 11 na rachunku Zamawiającego, płatność z tytułu niniejszej umowy nie będzie uznana za opóźniona" 

 

Pyt. 11 w  § 5 pkt 4 Załącznika nr 7  SIWZ pojawia się zobowiązanie do wykonania przedmiotu umowy przy udziale osób wskazanych w „Ofercie umowy" - zapis ten jest niejasny

Odp. Zamawiającego:

Zapis dotyczący zobowiązania Wykonawcy do  wykonania przedmiotu umowy przy udziale osób wskazanych w ofercie umowy dotyczy osób ujętych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykazanych w załączniku nr 5 do SIWZ.


Pyt. 12 w  § 7 pkt 1 Załącznika nr 7  SIWZ nie odwołuje się do pozostałych obowiązków określonych w § 1 Załącznika nr 7 do SIWZ.

Odp. Zamawiającego:

Zamawiający poprawił brzmienie zdania 2 w § 7 pkt 1 Załącznika nr 7  SIWZ : „ W takich przypadkach Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy  oraz zwrot poniesionych kosztów za wykonanie zadania w zakresie określonym w § 1 ust. 2 lit. b-d Załącznika nr 7  SIWZ

 

Pyt. 13 w  § 7 pkt 5 Załącznika nr 7  SIWZ należy  kropkę zastąpić przecinkiem i dodać zapis: „ z tym zastrzeżeniem, że całkowita odpowiedzialność z tytułu niewykonania  lub nienależytego wykonania umowy nie przekroczy wartości wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 niniejszej umowy

Odp. Zamawiającego:

Zamawiający nie widzimy możliwości zmiany treści § 7 ust.5 Załącznika nr 7 

Pyt. 14   jakie wymagania Zamawiającego dotyczące miejsca organizacji części wyjazdowej szkolenia w ramach projektu oraz czy Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie uczestników w pokojach 2-osobowych.

Odp. Zamawiającego:

Za minimalne wymogi dotyczące miejsca zorganizowania weekendowego spotkania wyjazdowego w formie zajęć warsztatowych w ramach integracji społeczności lokalnych  Zamawiający uważa miejsce , dysponujące pokojami dwu, trzy osobowymi z łazienkami , w którym znajdzie zakwaterowanie cała 30 osobowa grupa uczestników , w którym dodatkowo znajduje się sala jadalna i sala konferencyjna , na minimum  30 osób.


Lębork, 2009.08.21






Zawiadomienie o wyniku postępowania



PO. 3431-10/09
 
  Lębork, 2009-08 -31
               

 


Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego organizację i przeprowadzenie cyklu szkoleń  dla liderów wiejskich ujętych w  projekcie „Lider wiejski" w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji,, współfinansowanego z  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL

prowadzonym przez Powiat Lęborski

w trybie przetargu nieograniczonego

za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 2 złożona przez :

 

Centrum Tłumaczeń Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC

25-516 Kielce, ul. Nowy Świat 52

Oferta uzyskała największą ilość punktów 100 wg jedynego kryterium jakim była cena.

 (wpisać nazwę/firmę/zwycięskiego wykonawcy)Uzasadnienie

(wpisać uzasadnienie, czyli dokładnie opisać ocenę oferty najkorzystniejszej z uwzględnieniem poszczególnych kryteriów oraz podaniem punktacji oferty zwycięskiej oraz nazwy (firmy), adresy oraz siedziby wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną każdej ofercie w każdym kryterium oraz punktację łączną)

Pozostałe oferty uzyskały następująca ilość punktów:



Numer oferty
 
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
 
Ilość uzyskanych pkt.*
 
4
 
Zachodniopomorskie Centrum Szkoleń i Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Łopuskiego 19A/6, 78-100 Kołobrzeg
 
 

69,20
 
7
 
DWCom Dorota Wołosiuk-Kondratowicz  Waldemar Tabaka

Aleja Wolności 30 84-300 Lębork
 
 

90,91
 
9
 
Ogólnopolskie Centrum Edukacji SiA sp. z o.o.

ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa
 
 

35,11
 
10
 
Grupa Ergo Radosław Siejka

ul. Mały Buczek 3 63-630 Rychtal
 
23,09
 

 

 

Jednocześnie zamawiający w trakcie postępowania odrzucił następujące oferty:

 



Numer oferty
 
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
 
uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty
 
1
 
RCS sp. z  o.o.

ul. Spółdzielcza 8  15-441 Białystok
 
Art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) nie wymienia jako składnika ceny ofertowej ceny zakwaterowania uczestników szkolenia wyjazdowego

2) Program szkolenia ( załącznik nr 6 do SIWZ) uwzględnia zamiast wymaganych 62 godzin szkoleniowych na każdego uczestnika jedynie 50.
 
3
 
Biuro Consultingowo-Handlowe „Gwarancja"

ul. Szeherezady 27 60-195 Poznań
 
Art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Niespełnienie wymogu określonego w pkt.9 lit. f SIWZ - brak wymaganych wykonanych co najmniej 2 usług łącznie dla co najmniej 30 osób , odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
 
5
 
IDEA! Management Consulting Poznań sp. z o.o.

ul. Łąkowa 21/17 61-879 Poznań
 
Art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Niespełnienie wymogu określonego w pkt.9 lit. f SIWZ - brak wymaganych wykonanych co najmniej 2 usług łącznie dla co najmniej 30 osób , odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
 
6
 
Biuro Obsługi Projektów Europejskich EUROPROGRES

ul. Marszałka Focha 24/4 85-070 Bydgoszcz
 
Art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Program szkolenia ( załącznik nr 6 do SIWZ) uwzględnia zamiast wymaganych 62 godzin szkoleniowych na każdego uczestnika jedynie 56
 
8
 
Ośrodek Kształcenia Ustawicznego „EUR"

ul. Mickiewicza 10 84-200 Wejherowo
 
Art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Niespełnienie wymogu określonego w pkt.9 lit. f SIWZ - brak wymaganych wykonanych co najmniej 2 usług łącznie dla co najmniej 30 osób , odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
 

 

Wykonawców wykluczonych - 0





Lębork: Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu
Lider wiejski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133725 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu Lider wiejski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń obejmujących łącznie 162 godziny dla liderów wiejskich ujętych w projekcie Lider wiejski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 30000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Lider wiejski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC, ul. Nowy Świat 52, 25-516 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 30000
  • Oferta z najniższą ceną: 30000  oferta z najwyższą ceną: 129900
  • Waluta: PLN.

Numer ogłoszenia: 164255 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/przeprowadzenie-cyklu-szkolen-w-ramach-projektu-lider-wiejski Wed, 22 Jun 2016 13:47:00 +0200