Informacja o udzieleniu zamówienia
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.8.2020
w formie „ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu ,,ZDOLNI Z POMORZA – POWIAT LĘBORSKI’’ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”o wartości poniżej 750 000 euro , do których zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy z następującym Wykonawcą:
W części 1: Ireneusz Mańkowski
ul. Legionów Polskich 6B/4,84-300 Lębork
W części 2: Ireneusz Mańkowski
ul. Legionów Polskich 6B/4,84-300 Lębork
Umowy w ww. częściach zostały podpisane w dniu 8 lutego 2021 roku.
Informacja o wyniku postępowania
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.8.2020 w formie Ogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi –OPRACOWANIE AUTORSKIEGO PROGRAMU NAUCZANIA I PRZEPROWADZENIE CYKLU ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”o wartości poniżej 750 000 euro , do których zastosowanie mają przepisy art.138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
Informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wybrany Wykonawca:
W części 1: Ireneusz Mańkowski
ul. Legionów Polskich 6B/4, 84-300 Lębork, na kwotę 4160,00 zł
W części 2: Ireneusz Mańkowski
ul. Legionów Polskich 6B/4, 84-300 Lębork, na kwotę 4760,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty: |
||
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskania w kryterium: |
|
Część 1 - : Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 40 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne z fizyki, etap edukacyjny – szkoła podstawowa. |
||
1. |
Ireneusz Mańkowski ul. Legionów Polskich 6B/4, 84-300 Lębork
|
Cena – 60,00 pkt. Doświadczenie – 40,00 pkt. Łączna liczba punktów – 100,00 pkt. |
2. |
Ośrodek Nauczania Języków Obcych „Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka ul. Sienkiewicza 49 15-002 Białystok |
Cena – 44,22 pkt. Doświadczenie – 20,00 pkt. Łączna liczba punktów – 64,22 pkt. |
Część 2 - Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 46 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne z fizyki, etap edukacyjny – ponadpodstawowy. |
||
|
Ireneusz Mańkowski ul. Legionów Polskich 6B/4, 84-300 Lębork |
Cena – 60,00 pkt. Doświadczenie – 40,00 pkt. Łączna liczba punktów – 100,00 pkt. |
|
Ośrodek Nauczania Języków Obcych „Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka ul. Sienkiewicza 49 15-002 Białystok |
Cena – 46,68 pkt. Doświadczenie – 20,00 pkt. Łączna liczba punktów – 66,68 pkt.
|
Część 3 - Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 47 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne |
||
|
Brak ofert |
Unieważniono postępowanie w tej części – brak ofert |
Część 4 – Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 40 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne |
||
|
Ośrodek Nauczania Języków Obcych „Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka ul. Sienkiewicza 49 15-002 Białystok |
Cena – 60,00 pkt. Doświadczenie – 0,00 pkt. Łączna liczba punktów – 60,00 pkt. Unieważniono postępowanie w tej części. Oferta znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. |
Część 5 – Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 46 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne |
||
|
Ośrodek Nauczania Języków Obcych „Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka ul. Sienkiewicza 49 15-002 Białystok |
Cena – 60,00 pkt. Doświadczenie – 0,00 pkt. Łączna liczba punktów – 60,00 pkt. Unieważniono postępowanie w tej części. Oferta znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. |
Część 6 – Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 27 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne |
||
|
Brak ofert |
Unieważniono postępowanie w tej części – brak ofert |
Część 7 – Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 27 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne |
||
|
Brak ofert |
Unieważniono postępowanie w tej części – brak ofert |
Oferty złożone przez wybranego Wykonawcę w części 1, 2 spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, mieszczą się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia oraz otrzymały największą ilość punktów w swojej części. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Zgodnie
z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski” zamówienie zostanie udzielone:
W części 1: Ireneusz Mańkowski
ul. Legionów Polskich 6B/4, 84-300 Lębork, na kwotę 4160,00 zł
W części 2: Ireneusz Mańkowski
ul. Legionów Polskich 6B/4, 84-300 Lębork, na kwotę 4760,00 zł
W części 4 i 5 ze względu na znacząco przewyższającą cenę zaproponowaną przez Wykonawcę
w stosunku do kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na ich realizację, proponuje się na podstawie pkt. X Ogłoszenia unieważnić postępowanie.
W części 3,6,7 z powodu braku złożonych ofert – unieważnić postępowanie.
Referat Programów Pomocowych (PO)
PO.272.3.8.2020
Symbol wnioskodawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI –
OPRACOWANIE AUTORSKIEGO PROGRAMU NAUCZANIA I PRZEPROWADZENIE CYKLU ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH
W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI”
O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów: Aneta Kreft
Nr fax. 59 8632 850
e-mailstarostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej BIPhttp://powiatleborski.bip.gov.pl/
II. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i §12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020).
Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną albo też na wszystkie części zamówienia, według własnego wyboru.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 następujących części:
Część 1: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 40 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z fizyki, etap edukacyjny – szkoła podstawowa.
Część 2: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 46 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z fizyki, etap edukacyjny – ponadpodstawowy.
Część 3: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 47 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z informatyki, etap edukacyjny – szkoła podstawowa.
Część 4: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 40 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z chemii, etap edukacyjny – szkoła podstawowa.
Część 5: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 46 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z chemii, etap edukacyjny – ponadpodstawowy.
Część 6: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 27 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z kompetencji społecznych, etap edukacyjny – szkoła podstawowa.
Część 7: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 27 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z kompetencji społecznych, etap edukacyjny – ponadpodstawowa.
2) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zamówienia.
3) Zajęcia mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotować do udziału w olimpiadach i konkursach.
4) Proces rekrutacji, zakończony diagnozą, pozwoli na dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia, uwzględni uzdolnienia kierunkowe jak również inteligencję i zdolności twórcze ucznia.
5) Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać indywidualne potrzeby uczniów i ich predyspozycje oraz może wykraczać poza podstawę programową.
Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części zamówienia:
1) Opracowuje autorski program nauczania, zawierający następujące informacje: metryczkę, cele ogólne i szczegółowe, plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych, treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, procedury osiągania zamierzonych celów, przewidywane osiągnięcia uczniów, literaturę. Autorski program nauczania musi uwzględniać zagadnienia i zadania pojawiające się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach.
2) Opracowuje harmonogram zawierający terminy, listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.
− Osoba zatrudniona w ramach danej części zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu
w ramach przedmiotu zamówienia na wszystkie miesiące planowanego zatrudnienia. Harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od podpisaniaumowy na miesiąc styczeń 2021,
w ciągu 30 dni od podpisania umowy: harmonogramy na miesiące luty 2021 – czerwiec 2021. Harmonogram ten jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. Jedna godzina lekcyjna = 45 minut.
− Harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.
− Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.
3) Przeprowadza diagnozę kompetencji kluczowych uczniów właściwych dla danego przedmiotu, na początku i przy zakończeniu zajęć oraz opracowuje raport z zajęć.
4) Bada nabycie kompetencji kluczowych wg schematu:
5) Przeprowadza w terminie do 18.06.2021 r. zajęcia pozalekcyjne w liczbie:
Ø Część 1: 40 godz.
Ø Część 2: 46 godz.
Ø Część 3: 47 godz.
Ø Część 4: 40 godz.
Ø Część 5: 46 godz.
Ø Część 6: 27 godz.
Ø Część 7: 27 godz.
Zajęcia pozalekcyjne odbędą się pod warunkiem wyłonienia grupy uczestników na daną część przedmiotu zamówienia.
Monitoruje udział uczestników w zajęciach, przedstawia co miesiąc oryginały list obecności z podpisami uczniów uczestniczących zajęcia w dokumentacji rozliczeniowej
6) Organizuje jeden wyjazd edukacyjny (w wymiarze ok. 8 godzin wraz z dojazdem, przy czym 1 godzina=60 minut) dla uczniów na spotkania akademickie do wybranych uczelni wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego), w tym:
· nauczyciel prowadzący zajęcia zbiera grupę chętnych uczniów,
· zbiera zgody od rodziców na wyjazd dzieci, które są niepełnoletnie,
· wyjeżdża razem z uczniami i sprawuje nad nimi opiekę podczas wyjazdu (podczas wyjazdu nauczyciel nie prowadzi zajęć; wyjazdy odbywają się poza liczbą godzin zajęć dodatkowych przewidzianych do przeprowadzenia w ramach części zamówienia)
· nauczyciel prowadzący zajęcia pozalekcyjne z więcej jak jedną grupą nie może łączyć grup
w jednym czasie podczas wyjazdów edukacyjnych
7) Jest zobowiązana do informowania uczniów o wszelkich formach wsparcia, w których uczniowie mogą brać udział w tym m. in.: o wyjazdach edukacyjnych, lidze zadaniowej, obozach naukowych.
8) Dba o wysoką jakość realizowanych zajęć, z nastawieniem na rozwój indywidualny uczniów zgodnie z ich predyspozycjami i zdiagnozowanymi zdolnościami.
9) Prowadzi zajęcia z zaplanowaniem pracy własnej uczniów, w tym np. wykonywanie dodatkowych zadań, pracę metodą projektu w grupach kilku uczniów itp.; jak też prowadzi zajęcia z uwzględnieniem specyficznych potrzeb każdego ucznia, które zostaną określone na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji ucznia do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia.
10) Współpracuje ściśle z opiekunem pedagogiczno-metodycznym oraz psychologiem LCNK
11) Uczestniczy w spotkaniach w ramach projektu np. (inauguracyjne, podsumowujący rok szkolny) oraz w zebraniach z rodzicami uczniów uczestniczących w zajęciach
12) Rozlicza prowadzone przez siebie zajęcia co miesiąc, składając niezbędne dokumenty rozliczeniowe, potwierdzone przez opiekuna dydaktyczno-pedagogicznego, do Starostwa Powiatowego w Lęborku – w terminie nie później niż do 5 dnia kalendarzowego następnego miesiąca po miesiącu, w którym zrealizowała zajęcia i/lub zorganizowała wyjazd.
13) Rzetelnie sporządza dokumentację wykonywania umowy, na podstawie wzorów zatwierdzonych przez Zamawiającego, w tym dokumentuje prowadzone zajęcia w formie dziennika z realizacji zajęć, list obecności, dokumentacji fotograficznej, raportu itp.
14) Przestrzega przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r., oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z 04.05.2016 str. 1) zw. „RODO”. Podstawa prawna jest zgodna z aneksem nr 1 do umowy o partnerstwie z dnia 28 maja 2019 r.
15) Realizuje zajęcia zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi
w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.
Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
1. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
2. Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy LCNK (Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego). W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub
w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników
i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
3. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła,
z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka, z zastrzeżeniem: w przypadku czasowego ograniczenia funkcjonowania szkół w związku
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, dopuszcza się prowadzenie zajęć
z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu kształcenia, przy czy zamawiający na przeprowadzenie zajęć na odległość musi uzyskać zgodę Instytucji Zarządzającej.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest również do:
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa
w projekcie,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 15 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęćwychodzących od Wykonawcy, zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocjioraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
10.Po zakończeniu miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. Zapłata następuje w terminie nie późniejszym niż
30 dni od dnia doręczenia do siedziby Zleceniodawcy prawidłowo wystawionej faktury/rachunku i protokołu odbioru wskazującego szczegółowy zakres wykonanych czynności oraz liczbę godzin dotyczących realizacji danej części umowy (miesięcznej karty czasu pracy) wraz z inną wymaganą przez Zleceniodawcę dokumentacją za przepracowane godziny w danym miesiącu (z zastrzeżeniem § 8 ust. 1 d umowy):
- dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz z liczbą poszczególnych godzin i tematów, z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin;
- protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zawierający co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014
w zakresie bazy personelu.
- dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań – min. 15 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia (w tym zdjęcia dokumentujące realizowane zajęcia oraz udział w spotkaniach akademickich);
- 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);
- po zrealizowaniu całości usługi dodatkowo:
· harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć w stosunku do określonych w harmonogramie początkowym),
· raport - sprawozdanie z wykonania pracy sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz
z załącznikami,
· protokół zdawczo - odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
11.Wykonawca zapewnia, że:
a) obciążenie wynikające z tytułu wykonywania umowy, nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich powierzonych zadań,
b) łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu i przy comiesięcznym rozliczaniu wynagrodzenia.
c) nie jest zatrudniony/a (w tym osoby prowadzące zajęcia) jednocześnie w Instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WP (tj. Instytucji Zarządzającej RPO WP – Zarząd Województwa Pomorskiego, obsługiwanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego z siedzibą w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk).
12.Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia ww. warunków w okresie kwalifikowania wynagrodzenia
w tym projekcie.
Źródło finansowania zamówienia:
Projekt „Zdolni z Pomorza– powiat lęborski” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
2. WSPÓLNY SŁOWNIK CPV
Główny kod CPV:
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
80410000-1 Różne usługi szkolne
80500000-9 Usługi szkoleniowe
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Planowany termin realizacji dla Części 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7: od dnia podpisania umowy do dnia
18 czerwca 2021 roku.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje osobą spełniającą następujące warunki, która będzie realizować przedmiot zamówienia:
a) wykształcenie wyższe uprawniające do nauczania na kierunku zgodnym z przedmiotem nauczania w danej części postępowania wraz z przygotowaniem pedagogicznym
b) co najmniej 3-letni staż w nauczaniu w szkole podstawowej/ ponadpodstawowej/na uczelni
c) doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz uczniów szczególnie uzdolnionych.
Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo,
w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 2.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani:
1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2. Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 2
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 3.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV:
a) Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.
b) Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznika nr 2.
c) Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznika nr 3.
5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Sposoby składania ofert:
a) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
OFERTA DOTYCZYOGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – nr PO.272.3.8.2020
na opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
CZĘŚĆ NR ……………….
NIE OTWIERAĆ PRZED 13 stycznia 2021 r. GODZ. 9.30
b) Istnieje możliwość składania ofert (skany) bezpośrednio przez system baza konkurencyjności.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego
w Lęborku lub poprzez system baza konkurencyjności w terminie do dnia 13 stycznia 2021 r. do godziny 09:00
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217 w dniu 13 stycznia 2021 roku
o godzinie 09:30.
VII. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub poprzez system baza konkurencyjności.
3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt. I Ogłoszenia.
4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
2. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osób wskazanych do wykonywania przedmiotu zamówienia
w nauczaniu w szkole podstawowej / ponadpodstawowej/na uczelni - 40%
K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):
• Doświadczenie: 3 pełne lata – 0 pkt.
• Doświadczenie: 4 pełne lata – 20 pkt.
• Doświadczenie: 5 pełnych lat – 30 pkt.
• Doświadczenie: 6 pełnych lat i więcej – 40 pkt.
Punkty za kryterium „Doświadczenie osób wskazanych do wykonywania przedmiotu zamówienia w nauczaniu
w szkole podstawowej /ponadpodstawowej/na uczelni”zostaną przyznane w skali punktowej 0– 40 punktów, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, wg skali podanej powyżej.
Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, doświadczenie
w wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaznacza wg potencjału osoby najmniej doświadczonej.
SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2 gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie osób wskazanych do wykonywania przedmiotu zamówienia w nauczaniu w szkole podstawowej / ponadpodstawowej/na uczelni”
Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do liczb zgodnie z zasadami matematycznymi.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt (K1: 60 pkt. + K2: 40 pkt).
Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów w ramach zamówienia, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów).
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców, w terminie określonym przez Zamawiającego, do złożenia ofert dodatkowych.
ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
2. Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.
3. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
4. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że w odniesieniu do zbiorów:
· Zarządzanie Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku (80-810),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@pomorskie.eu
· Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Powierzającej, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (00-926),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@miir.gov.pl.
Powiat Lęborski, z siedzibą w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, jako Partner projektu zgodnie
z Uchwałą nr 1168/189/16 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 17 listopada 2016 roku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020) jest podmiotem, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych,
w sprawie przyznania dofinansowania na realizację Projektu ,,Zdolni z Pomorza - powiat lęborski’’ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz zgodnie z Umową
o partnerstwie na rzecz realizacji Projektu ,,Zdolni z Pomorza - powiat lęborski’’ zawartą z Województwem Pomorskim z siedzibą w Gdańsku w dniu 12 października 2016 roku. (umowa o dofinansowanie projektu nr RPPM.03.02.02-22-0007/16-00).
§ Administratorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 jest Starosta Lęborski;
§ inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski(e mail: iodo@starostwolebork.pl);
§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz realizacją umowy o dofinansowanie projektu;
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz w związku z realizacją umowy o dofinansowanie projektu:
a) instytucja pośrednicząca;
b) podmioty świadczące usługi na rzecz Zarządu Województwa Pomorskiego w związku realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w szczególności podmioty realizujące badania ewaluacyjne.
c) podmioty świadczące usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych (np. dostawcom usług informatycznych).
Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Instytucją Zarządzającą i tylko zgodnie z jej poleceniami;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku oraz umową o dofinansowanie projektu;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_________________
− ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− *** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
X. ZMIANY W UMOWIE
1. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy, z zastrzeżeniem możliwości wskazania dodatkowych uregulowań prawnych na podstawie obowiązujących Beneficjenta przepisów wynikających z realizacji umowy
o dofinansowanie, w szczególności dotyczących ochrony danych osobowych oraz z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego paragrafu.
2. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy dokonanej w trakcie trwania umowy,
b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 2
3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – załącznik nr 3
4. Wzór umowy – załącznik nr 4
]]>