Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "PO.272.2.6.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 07:52:56 +0200 <![CDATA[PO.272.2.6.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE]]>

 

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

 

W wyniku przeprowadzonego postępowania o sygnaturze PO.272.2.6.2023 dot. zakupu, dostawy wyposażenia na potrzeby Centrum Usług Społecznych w ramach projektu „Centrum usług społecznych w powiecie lęborskim” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020). Oś priorytetowa 6 „Integracja”, Działanie 6.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 6.2.2 „Rozwój usług społecznych”.

 

 

Zamawiający:

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. Pomorskie

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy

 

 

Umowy zostały zawarte w dniu 12.06.2023 r. z następującym Wykonawcą:

 

Mantis Łukasz Babulewicz

ul. Dworska 64/9

15-756 Białystok

 


 

PO.272.2.6.2023                                                                                                                                            

Referat Programów Pomocowych
Projekt pn. „Centrum usług społecznych powiecie lęborskim”

 

INFORMACJA O WYBORZE

 

Termin składania ofert upłynął 30.05.2023 r. o godz. 10:15.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.6.2023 dotyczącego

Zakupu i dostawy wyposażenia na potrzeby Centrum Usług Społecznych w ramach projektu „Centrum usług społecznych w powiecie lęborskim”dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020). Oś priorytetowa 6 „Integracja”, Działanie 6.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 6.2.2 „Rozwój usług społecznych”.

 

Otwarcie ofert nastąpiło dnia 30.05.2023 r. o godz. 10:15

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

Tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

Informacja o wybranym Wykonawcy:

 

Mantis Łukasz Babulewicz

ul. Dworska 64/9

15-756 Białystok

 

Wartość zamówienia jaką zamierzał przeznaczyć Zamawiający:
netto: 92 309,33 zł,
brutto: 113 540,47 zł.

 

 


 

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Termin składania ofert upłynął w dniu 30.05.2023 godz. 10:00

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.6.2023
o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) – dalej ustawy PZP oraz z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” którego przedmiotem jest:

 

Zakup, dostawa wyposażenia na potrzeby Centrum Usług Społecznych w ramach projektu „Centrum usług społecznych w powiecie lęborskim”dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020). Oś priorytetowa 6 „Integracja”, Działanie 6.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 6.2.2 „Rozwój usług społecznych”.

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. Pomorskie

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

Oferta nr 1

Mantis Łukasz Babulewicz

ul. Dworska 64/9

15-756 Białystok

NIP 543-196-79-56

CENA – 90 397,62 zł


 

 

 

 


 

 

 

PO.272.2.6.2023                                                                                           Lębork, dnia 19.05.2023 r.

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

          I.            NAZWA ORAZ ADERS ZAMAWIAJĄCEGO:

 

STAROSTWO POWIATOWE

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork

 

NABYWCA:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork

NIP: 841-16-09-072

 

ODBIORCA:
Starostwo Powiatowe

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork

NIP: 841-15-17-565

 

        II.            ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA:

1.       Postepowanie odbywa się w formie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

2.       Zasady prowadzenia reguluje niniejsze postępowanie.

3.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.       Oferty nie złożone w terminie nie będą rozpatrywane.

 

       III.            PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby Centrum Usług Społecznych w ramach projektu „Centrum usług społecznych w powiecie lęborskim” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020). Oś priorytetowa 6 „Integracja”, Działanie 6.2 „Usługi społeczne”, Poddziałanie 6.2.2 „Rozwój usług społecznych”.

1.       CPV:

32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny;

38652100-1 Projektory;

39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące;

 

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1)       Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup wyposażenia wraz z montażem, rozładunkiem, wniesieniem oraz umieszczeniem we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniach i przygotowaniem do użytku.

2)       Wykonawca dostarczy wyposażenie bezpośrednio do: Centrum Usług Społecznych, ul. Okrzei 15, 84-300 Lębork – pomieszczenia usytuowane są na piętrze oraz poddaszu budynku.

3)       Wykonawca dostarczy wyposażenie w godzinach od 8:00 do 14:00, w dniach: od poniedziałku do piątku.

4)       Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, kompletne, pozbawione wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań wykonawcy lub producenta wyposażenia, które mogłyby się ujawnić podczas użytkowania. Wyposażenie musi być wykonane z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania, posiadające atesty higieniczne, ekologiczne i palności.

5)       Na etapie realizacji dostawy i montażu należy umożliwić weryfikację dostarczanego wyposażenia i w przypadku stwierdzenia niezgodności z ofertą, możliwe jest wstrzymanie dostawy z nakazem wymiany wyposażenia zgodnego z oferta na koszt i odpowiedzialność wykonawcy.

6)       Przedmiot zamówienia będzie dostarczony na koszt i transportem Wykonawcy wraz z dokumentacją w języku polskim.

7)       Wady towaru z winy Wykonawcy, których zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru lub jego części na nowy, w terminie do 30 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.

8)       Okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę: nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.

9)       W ramach zamówienia winno być dostarczone wyposażenie spełniające minimalne wymagania podane w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Zmienny wymiar dopuszcza się tylko w przypadku mebli łazienkowych (gdzie przed realizacją zamówienia musi nastąpić pomiar z natury). Zamawiający nie dopuszcza odchyleń od wymiarów gabarytowych (szczególnie w zakresie całkowitej wysokości) natomiast kolorystyka powinna zbliżona do podanej – po uprzedniej konsultacji i akceptacji Zamawiającego.

 

3.       Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia złożonej oferty zgodnie z posiadanymi środkami finansowymi.

4.       Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacone przelewem bankowym na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania przez Zamawiającego oraz Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego (nie zawierającego uwag) oraz dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy w ramach dostarczonego zamówienia oraz podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego.

5.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

      IV.            WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: nie dotyczy.

 

        V.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia: planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy – zgodnie z terminem podanym w formularzu ofertowym (termin dostawy – kryterium 2).

 

      VI.            KRYTERIA OCENY OFERT:

 

1.       Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert jedynie pośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

2.       Kryteria oceny:

- (K1) cena oferty brutto – 60 pkt.

- (K2) termin dostawy – 40 pkt.

3.       Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilości punktów (liczba punktów zostanie podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)

4.       Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz jego integralnych załączników i obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

5.       Cena ta musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania, w tym w szczególności: transport, rozładunek, wniesienie, montaż i umieszczenie we wskazanym miejscu.

6.       Sposób oceny ofert:

 

 

                      Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 =            -------------------------------------------------------------------------         x 60 pkt

                                      Cena przedstawiona w ofercie

 

 

K2 = liczba punktów uzyskanych w tym kryterium

 

·         powyżej 15 dni roboczych - oferta zostanie odrzucona

·         od 13 dni do 15 dni roboczych – 10 pkt.

·         od 11dni do 12 dni roboczych – 20 pkt

·         od 8 dni do 10 dni roboczych  – 30 pkt.

·         do 7 dni roboczych – 40 pkt

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

Gdzie :

O   -oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1  - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2  - liczba punktów uzyskana w kryterium „Termin dostawy”

 

     VII.            OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1.       Oferta powinna zostać przygotowana i złożona Zamawiającemu na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 niniejszego zapytania.

2.       Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne formularze i dokumenty wymagane przez Zamawiającego.

3.       Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, Oferent jest zobowiązany do przedłożenia w załączeniu do oferty właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

4.       Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.

5.       Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę ofertową tj. podaną łącznie wartość brutto zamówienia uwzględniającą wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia.

6.       Cena musi być podana cyfrowo.

7.       Jeżeli do oferty Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów co uniemożliwiłoby wybranie oferty złożonej przez Wykonawcę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia. Zastrzega sobie prawo kontaktu za pośrednictwem: poczty e-mail lub tel.

 

   VIII.            MIEJSCE, FORMA, TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.       Ofertę można składać poprzez Bazę Konkurencyjności.

2.       Ofertę można złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, w Biurze Obsługi Interesanta (liczy się data wpływu do Zamawiającego)

3.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy , z dopiskiem: OFERTA DOTYCZY: „Dostawa i zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Usług Społecznych.”.

4.       Termin składania ofert: 30.05.2023 r., do godz. 10:00

5.       Otwarcie nastąpi: 30.05.2023 r., o godz. 10:15

 

       IX.            OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA, GDY:

1.       Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego.

2.       W toku badań i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

3.       Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i niewłaściwym miejscu.

 

        X.            UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku wystąpienia okoliczności nie dających się przewidzieć, a mających wpływ na prowadzone postępowanie, na każdym etapie bez podania przyczyny. Zamawiający unieważni postępowanie w całości lub w części, jeżeli:

1.       Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

2.       Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3.       Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

4.       Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

       XI.            ROZWIĄZANIA ROWNOWAŻNE:

W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. o porównywalnych parametrach lub wyższych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.

 

     XII.            KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM, A WYKONAWCĄ:

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą tradycyjną.

2.       Zamawiający i Wykonawca będą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej lub/i poczty tradycyjnej.

3.       Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4.       Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork lub telefonicznie pod numerem telefonu 59 8632-851 w godzinach pracy Urzędu, tj. do poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do 15:00. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Magdalena Maszota.

 

   XIII.            INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA:

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

1.       Wyborze najkorzystniejszej oferty,

2.       Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone

3.       Unieważnieniu postępowania.

 

Informacja o wynikach postępowania Zamawiający zamieści w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lęborku: powiatleborski.bip.gov.pl

 

   XIV.            DODTKOWE INFORMACJE:

1.       Planowany termin zawarcia umowy (w siedzibie Zamawiającego): czerwiec 2023 r. – wg wzoru – w załączniku nr 3 do niniejszego ogłoszenia – zapytania ofertowego.

2.       Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w zapytaniu.

3.       Jeżeli Zamawiający otrzyma oferty, w których zaoferowane ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia, nie przewiduje się prowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza (otrzymał najwyższą ilość punktów).

 

    XV.            RODO

1.            Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w Lęborku, 84-300, ul. Czołgistów 5

2.            Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Lęborku sprawuje Inspektor Ochrony Danych: Marek Czechowski- e-mail: iodo@starostwolebork.pl lub korespondencyjnie na adres Administratora Danych Osobowych.

3.            Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie papierowej oraz elektronicznej.

4.            Państwa dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem lub zamiarem zawarcia umowy z Administratorem i zostały pozyskane bezpośrednio od Państwa albo zostały podane przez Państwa pracodawcę/zleceniodawcę w związku z wykonywanymi obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy/umowy cywilnoprawnej.

5.            Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, które są niezbędne do realizacji niżej wymienionych celów, jakimi mogą być:

a.            Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. c RODO

b.            spełnienia obowiązków prawnych Zleceniodawcy/Zamawiającego wynikających z właściwych przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO;

c.             spełnienie obowiązków prawnych wynikających z właściwych przepisów prawa np. wydawanie upoważnień lub zachowanie potwierdzenia spełnienia obowiązku informacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

d.            ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)  RODO prawnie uzasadniony interes administratora, dochodzenie i obrona roszczeń w stosunku do Państwa lub podmiotów zewnętrznych

e.             zawarcie i wykonanie umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

f.             zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez monitoring wizyjny na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;

g.            spełnienie obowiązku prawnego związanego z możliwością nadania uprawnienia dostępu do informacji niejawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO ;

h.            spełnienie obowiązków podatkowych oraz rachunkowości na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

i.              spełnienie obowiązków BHP na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

j.              bieżąca komunikacja wewnątrz i na zewnątrz Starostwa Powiatowego  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci kontaktowania się z Państwem oraz Państwa z innymi osobami w ramach wykonywania obowiązków służbowych – dane będą przechowywane do czasu ustania potrzeby kontaktu.

6.            Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przechowywania danych na potrzeby archiwizacji, podatkowe, księgowe, BHP, wynikające z przepisów bezwzględnie obowiązującego prawa w tym prawa pracy, a także z uwagi na przedawnienie roszczeń w stosunku do Administratora.

 

 

7.            Państwa dane osobowe mogą być udostępniane właściwym organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz w ramach udzielania informacji publicznej w przypadku Państwa udziału w zamówieniach publicznych, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora, w zakresie swoich obowiązków służbowych, na podstawie upoważnienia, np. kancelarii prawnej, dostawcom oprogramowania, zewnętrznym audytorom, zleceniobiorcom świadczącym usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, a także bankom, kurierom, podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, ubezpieczycielom.

8.            Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

9.            Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

10.          Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.

11.          Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00–193) przy ul. Stawki 2, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa.

12.          Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości zrealizowania współpracy z Administratorem.

 

   XVI.            WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

1.       Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2.       Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3.       Wzór umowy – załącznik nr 3

4.       Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – załącznik nr 4

5.       Oświadczenie o nie znajdowaniu się na liście sankcyjnej – załącznik nr 5

 

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/po-272-2-6-2023-zapytanie-ofertowe Fri, 19 May 2023 11:01:00 +0200