Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "PO.272.2.14.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 02:47:33 +0200 <![CDATA[PO.272.2.14.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE]]>

PO.272.2.14.2023

 

PO.272.2.14.2023

Referat Programów Pomocowych
Projekt pn. „Pomorskie z Ukrainą”

 

INFORMACJA O WYBORZE

 

Termin składania ofert upłynął 20.07.2023 r. o godz. 09:00.

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.14.2023 na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych zapewniającą formę poczęstunku dla uczestników warsztatów/zajęć w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 14 Integracja Imigrantów, Działania 14.1 Integracja Imigrantów.

nr postępowania PO.272.2.14.2023

 

Otwarcie ofert nastąpiło dnia 20.07.2023 r. o godz. 09:15

Zamawiający:

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

Tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

Informacja o wybranym Wykonawcy:

STEMAR Sp. z o.o.

ul. Portowa 3

84-120 Władysławowo

NIP: 587-172-24-37

 

 

 


 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Termin składania ofert upłynął 20.07.2023 r. o godz. 09:00.

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.14.2023 na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych zapewniającą formę poczęstunku dla uczestników warsztatów/zajęć w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 14 Integracja Imigrantów, Działania 14.1 Integracja Imigrantów.

nr postępowania PO.272.2.14.2023

Otwarcie ofert nastąpiło dnia 20.07.2023 r. o godz. 09:15

Zamawiający:

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

Tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

L.p.

Nazwa (firmy), adres
 i siedziba Wykonawcy

 

CENA OFERTY

PRZYZNANE PUNKTY

Cena (K1)

 

Uwagi

 

1.

Bruno Tassi Sp. z o.o.

ul. Staniewicka 12

03-310 Warszawa

32 738,48 zł

76,47

brak

2

Hurtownia Art. Spożywczych „AGAWA”

Przemysław Sosnowski

ul. Gdańska 36

84-300 Lębork

28 750,40 zł

87,08

brak

3

P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska

ul. Wrocławska 33D

55-095 Długołęka

33 969,92 zł

 

73,70

 

brak

4

STEMAR Sp. z o.o.

ul. Portowa 3

84-120 Władysławowo

25 035,56 zł

100,00

brak


 

 

 

Kwota jaką zamierzał przeznaczyć Zamawiający:
Kwota brutto: 49 994,44 zł

 

 


 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Termin składania ofert upłynął w dniu 20.07.2023 godz. 09:00

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.14.2023
o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) – dalej ustawy PZP oraz z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” którego przedmiotem jest:

 

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zapewniająca formę poczęstunku dla uczestników warsztatów/zajęć w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 14 Integracja Imigrantów, Działania 14.1 Integracja Imigrantów.

nr postępowania PO.272.2.14.2023

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. Pomorskie

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

 

Oferty :

Oferta nr 1:

 Bruno Tassi Sp. z o.o.

ul. Staniewicka 12

03-310 Warszawa

Cena oferowana brutto – 32 738,48 zł.

 

 

Oferta nr 2:

Hurtownia Art. Spożywczych „AGAWA”

Przemysław Sosnowski

ul. Gdańska 36

84-300 Lębork

Cena oferowana brutto – 28 750,40 zł.

 

Oferta nr 3:

P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska

ul. Wrocławska 33D

55-095 Długołęka

Cena oferowana brutto – 33 975,39zł.

 

Oferta nr 4:

STEMAR Sp. z o.o.

ul. Portowa 3

84-120 Władysławowo

Cena oferowana brutto – 25 035,56 zł.

 

 


 

 


Lębork, 11.07.2023 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

 I.            NAZWA ORAZ ADERS ZAMAWIAJĄCEGO:

 

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.(59)8632 825, faks:(59)8632 850,

e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,

adres strony internetowej:  www.powiat-lebork.com

 

II.            ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA:

1.       Tryb postępowania: art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)

Postępowanie odbywa się w formie zapytania ofertowego, w formie rozeznania rynku określonego w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”  i Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku wprowadzonym Uchwałą Nr 304/2021 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 3 lutego 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

2.       Zasady prowadzenia reguluje niniejsze postępowanie.

3.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.       Oferty nie złożone w terminie nie będą rozpatrywane.

 

III.            PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1.       Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zapewniająca formę poczęstunku dla uczestników warsztatów/zajęć w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 14 Integracja Imigrantów, Działania 14.1 Integracja Imigrantów.

2.       Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do – 26.08.2023r. Dostawa zamówionego towaru odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego: ok. 1 x na tydzień (1/5 część zamówienia), łącznie 5 dostaw.

3.       Miejsce dostawy art. spożywczych wskaże Zamawiający (na terenie miasta Lębork).

4.       Ilość zamówionych produktów została wskazana w formularzu cenowym – załącznik nr 1 do oferty.

5.       Dostawy realizowane są na koszt i ryzyko dostawcy.

6.       Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

7.       Szacunkowe ilości artykułów podane w formularzu cenowym są wiążące przy realizacji zamówienia.

8.       Ilości wskazane w załączniku nr 1 do formularza ofertowego są wielkościami ostatecznymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

9.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru jednego dostawcy.

10.    Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w pakietach.

11.    Wykonawca wystawi fakturę po każdej dostawie zamówionego towaru przez Zamawiającego.

12.    Zapłata należności nastąpi w terminie 14 dni od wystawienia faktury przez Wykonawcę.

13.    Dostarczone produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach – między innymi powinny być dokładnie oznakowane, posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia dostawy produktu o nienależytej jakości Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego.

14.    Wykonawca zobowiązuję się uwzględniać promocyjne ceny na dostarczony towar, jeżeli istnieje u niego taka cena promocyjna.

15.    Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze
pierwszego gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 30 dni po dacie dostawy.

 

CPV:

15800000 - 6 – Różne produkty spożywcze

15600000 - 3 – Produkty mleczarskie

 

 

IV.            WYKONAWCA:

1.       posiada wszelkie kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie, środki materialne oraz urządzenia niezbędne do wykonania umowy, a także zobowiązuje się do jej wykonania z zachowaniem należytej staranności wymaganej w stosunkach tego rodzaju,

2.       oświadcza że, artykuły spożywcze, które zostaną dostarczone będą pozbawione wad i uszkodzeń oraz będą nowe, nadające się do wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem, wysokiej jakości, w pierwszym gatunku oraz będą właściwie opakowane i oznakowanie tj. będą zawierać opis znajdujący się na opakowaniu w języku polskim, opakowania producenta nie mogą nosić znamion otwierania i muszą zawierać co najmniej informacje takie jak: oznaczenie producenta, opis produktu, ilość sztuk w opakowaniu,

3.       przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w zamówieniu lub w którymkolwiek dostarczonym produkcie, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia stwierdzonej wady lub wymiany wadliwego produktu na nowy w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,

4.       udziela na dostarczone artykuły 30 dni gwarancji jakości i przydatności do użycia licząc od daty ich dostawy.

 

V.            WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA:

1.     Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

• Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

• Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

• Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

• Pozostawaniu w związki małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku ww. powiązań – załącznik nr 3.

 

2.     Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy znajdują się na liście sankcyjnej prowadzonej przez Ministra Spraw Zagranicznych i Administracji, publikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra, zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady UE nr 833/2014.

 

Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o nieznajdowaniu się na liście sankcyjnej -  załącznik nr 4.

 

VI.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 26 sierpnia 2023 r.

 

VII.            KRYTERIA OCENY OFERT:

1. Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert jedynie pośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

2. Kryteria oceny:

 - (K1) cena oferty brutto – 100 pkt.

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilości punktów (liczba punktów zostanie podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) – zostanie udzielone zamówienie.

4. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz jego integralnych załączników i obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

5. Cena ta musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania.

 

6. Sposób oceny ofert:

 

                    Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 =            -------------------------------------------------------------------------         x 100 pkt

                                    Cena przedstawiona w ofercie

 

Podstawą przyznania punktów w kryterium cena będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę

w Formularzu ofertowym.

 

1.       Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilości punktów (liczba punktów zostanie podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) – zostanie udzielone zamówienie.

2.       Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz jego integralnych załączników i obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

3.       Cena ta musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania.

 

VIII.            OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1.       Oferta powinna zostać przygotowana i złożona Zamawiającemu na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 niniejszego zapytania.

2.       Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne formularze i dokumenty wymagane przez Zamawiającego.

3.       Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, Oferent jest zobowiązany do przedłożenia w załączeniu do oferty właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

4.       Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.

5.       Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę ofertową tj. podaną łącznie wartość brutto zamówienia uwzględniającą wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia.

6.       Cena musi być podana cyfrowo.

7.       Jeżeli do oferty Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów co uniemożliwiłoby wybranie oferty złożonej przez Wykonawcę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia. Zastrzega sobie prawo kontaktu za pośrednictwem: poczty e-mail
 lub tel.

8.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

9.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

10.    Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł
w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą one być udostępnione przez innym uczestnikom postępowania.

11.    Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

12.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym lub unieważnieniu niniejszego postępowania.

 

IX.            MIEJSCE, FORMA, TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.       Ofertę można złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, w Biurze Obsługi Interesanta (liczy się data wpływu do Zamawiającego)

2.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy, z dopiskiem: OFERTA DOTYCZY: „dostawy artykułów spożywczych zapewniającej formę poczęstunku dla uczestników warsztatów/zajęć w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą”

3.       Termin składania ofert: 20.07.2023 r., do godz. 09:00

4.       Otwarcie nastąpi: 20.07.2023 r., o godz. 09:15

 

 

X.            OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA, GDY:

1.       Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego.

2.       Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i niewłaściwym miejscu.

3.       W toku badań i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

XI.            UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku wystąpienia okoliczności nie dających się przewidzieć, a mających wpływ na prowadzone postępowanie, na każdym etapie bez podania przyczyny. Zamawiający unieważni postępowanie w całości lub w części, jeżeli:

1.       Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

2.       Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3.       Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

4.       Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

 

XII.            KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM, A WYKONAWCĄ:

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, drogą elektroniczną ( a.meyer@starostwolebork.pl) lub pocztą tradycyjną.

2.       Zamawiający i Wykonawca będą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej lub/i poczty tradycyjnej.

3.       Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4.       Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, numer pokój 213 Lębork lub telefonicznie pod numerem telefonu 59 8632-859 w godzinach pracy Urzędu, tj. do poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do 15:00. Osobą uprawnioną do porozumiewania się
 z Wykonawcami jest: Anna Meyer.

 

XIII.            INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA:

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

XIV.            DODATKOWE INFORMACJE:

1.       Planowany termin zawarcia umowy (w siedzibie Zamawiającego): lipiec 2023 r. – wg wzoru –
w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia – zapytania ofertowego.

2.       Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym
w zapytaniu.

 

XV.            RODO

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w Lęborku, 84-300, ul. Czołgistów 5

2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Lęborku sprawuje Inspektor Ochrony Danych: Marek Czechowski- e-mail: iodo@starostwolebork.pl lub korespondencyjnie na adres Administratora Danych Osobowych.

3. Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie papierowej oraz elektronicznej.

4. Państwa dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem lub zamiarem zawarcia umowy
 z Administratorem i zostały pozyskane bezpośrednio od Państwa albo zostały podane przez Państwa pracodawcę/zleceniodawcę w związku z wykonywanymi obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy/umowy cywilnoprawnej.

5. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, które są niezbędne do realizacji niżej wymienionych celów, jakimi mogą być:

a. Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. c RODO

b. spełnienia obowiązków prawnych Zleceniodawcy/Zamawiającego wynikających z właściwych przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO;

c. spełnienie obowiązków prawnych wynikających z właściwych przepisów prawa np. wydawanie upoważnień lub zachowanie potwierdzenia spełnienia obowiązku informacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

 d. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)  RODO prawnie uzasadniony    interes administratora, dochodzenie i obrona roszczeń w stosunku do Państwa lub podmiotów zewnętrznych

e. zawarcie i wykonanie umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

f. zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez monitoring wizyjny na podstawie art. 6 ust. 1 lit.

f) RODO;g. spełnienie obowiązku prawnego związanego z możliwością nadania uprawnienia dostępu do informacji niejawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO ;

h. spełnienie obowiązków podatkowych oraz rachunkowości na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

i. spełnienie obowiązków BHP na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

j. bieżąca komunikacja wewnątrz i na zewnątrz Starostwa Powiatowego  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci kontaktowania się z Państwem oraz Państwa z innymi osobami w ramach wykonywania obowiązków służbowych – dane będą przechowywane do czasu ustania potrzeby kontaktu.

6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przechowywania danych na potrzeby archiwizacji, podatkowe, księgowe, BHP, wynikające z przepisów bezwzględnie obowiązującego prawa w tym prawa pracy, a także z uwagi na przedawnienie roszczeń w stosunku do Administratora.

7. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane właściwym organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz w ramach udzielania informacji publicznej w przypadku Państwa udziału
w zamówieniach publicznych, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora, w zakresie swoich obowiązków służbowych, na podstawie upoważnienia, np. kancelarii prawnej, dostawcom oprogramowania, zewnętrznym audytorom, zleceniobiorcom świadczącym usługi związane
z przetwarzaniem danych osobowych, a także bankom, kurierom, podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, ubezpieczycielom.

8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

10. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – w przypadkach i na zasadach określonych
w przepisach RODO.

11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
 z siedzibą w Warszawie (00–193) przy ul. Stawki 2, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa.

12. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości zrealizowania współpracy z Administratorem.

 

 

XVI.            WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

1.       Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.       Wzór umowy – projekt – załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – załącznik nr 3

4.       Oświadczenie o nie znajdowaniu się na liście sankcyjnej – załącznik nr 4


 

 

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/po-272-2-14-2023-zapytanie-ofertowe Tue, 11 Jul 2023 15:30:00 +0200