Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki." opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 04:12:38 +0200 <![CDATA[Opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.]]>
Lębork, 30-12-2013

Zamawiający                                                                                                          
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.com

 



ZAWIADOMIENIEO UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.49.2013o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest Opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. „ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim" w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


Działając zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zawiadamia się o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. „ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim" w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 



UZASADNIENIE

W związku z tym, że do terminu składania ofert, tj. 23-12-2013 r. do godziny 09.45, złożono jedną ofertę, której cena znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej.





Dnia 17.12.2013 r. do Zamawiającego wpłynęło kolejne zapytanie o następującej treści:

W nawiązaniu do toczącego się postępowania przetargowego na opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. „ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim" w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki prosimy o odpowiedź na następujące pytania:

Pytanie nr 1 i 2

-Zamawiający określa, iż przedmiot zamówienia ma być realizowany w dwóch turach, czy w związku z tym zajęcia stacjonarne również będą podzielone tzn. w I turze odbędą się 3 zajęcia stacjonarne po 2 h każda i w drugiej 3 zajęcia po 2h?

-Czy zajęcia stacjonarne dla wszystkich grup z danej tury mogą być zrealizowane 1 jednym dniu?

Odpowiedzi Zamawiającego na powyższe pytania:

Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał:

„W RAMACH ZADANIA PROJEKTOWEGO ZWIĄZANEGO Z UTWORZENIEM I FUNKCJONOWANIEM PLATFORMY UCZESTNICY PROJEKTU BĘDĄ MOGLI WZIĄĆ UDZIAŁ W:

2 h zajęciach stacjonarnych z Doradcą zawodowym (w tym zapoznanie uczniów i opiekunów z pracą na platformie) - zadanie Wykonawcy (razem 6 grup po 2h, czyli 12h zajęć)"oraz

„Formuła spotkań:

- czas trwania - 2h na jedną grupę

- liczba grup - maksymalnie -6 grup

- maksymalna liczba uczniów w jednej grupie - 60 osób

- łączna liczba godzin doradztwa - 12h

- termin odbywania zajęć - uczestnicy projektu będą brali udział w zadaniu w 2 edycjach (osoby w obu turach nie będą się powtarzały).

I edycja: kwiecień/maj 2014 roku - spotkanie z Doradcą zawodowym

II edycja: w okresie czasowym październik 2014 roku - marzec 2015 roku. Dokładny pożądany termin rozpoczęcia spotkań Zamawiający przedstawi Wykonawcy na 2 tygodnie przed rozpoczęciem ścieżki uczestnictwa BO."

 

Zamawiający informuje, iż w SIWZ zawarł również informację dotyczącą konieczności zorganizowania spotkań z Wykonawcą w celu ustalenia wszelkich detali dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia niezwłocznie po podpisaniu umowy. Ponadto jak wskazano w SIWZ dokładny pożądany termin rozpoczęcia spotkań Zamawiający przedstawi Wykonawcy na 2 tygodnie przed rozpoczęciem ścieżki uczestnictwa BO.

 

Pytanie nr 3:

Czy zamawiający udostępnia sale wykładowe i niezbędny sprzęt do przeprowadzenia zajęć stacjonarnych? (tablica, rzutnik itp.)

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie:

„Doradca zawodowy przeprowadza z uczniami wybranymi przez opiekunów klasowych oraz z opiekunami klasowymi zajęcia stacjonarne na terenie ww. szkół (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenie do przeprowadzenia spotkań)."

 

W ww. opisie brak informacji jakoby to Wykonawca był odpowiedzialny za zapewnienie sal szkoleniowych i sprzęt do przeprowadzenia zajęć stacjonarnych.

 

Pytanie nr 4:

Czy druga tura która ma się odbyć pomiędzy Październikiem 2014 i kwietniem 2015 również będzie trwała 2 miesiące?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie:

„II TURA:

Październik 2014 roku - kwiecień 2015 roku.

Dokładny pożądany termin rozpoczęcia działań Zamawiający przedstawi Wykonawcy na 2 tygodnie przed rozpoczęciem ścieżki uczestnictwa BO."

 

Pytanie nr 5:

Czy administracja platformą będzie odbywać się tylko przez Zamawiającego i wskazaną przez niego jedną osobę (która zostanie przeszkolona z obsługi platformy)? Czy też ma być realizowana przez te 5 osób, wskazanych przez Zamawiającego, których zadaniem ma być również motywowanie uczniów i wspomaganie ich merytorycznie ?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie czym będą zajmowały się poszczególne osoby zaangażowane w realizację działań.

 

Zapisy SIWZ:

„Administrowaniem platformy będzie zajmował się pracownik Zamawiającego. Wykonawca przedstawi i szczegółowo zaznajomi informatyka w siedzibie Zamawiającego ze specyfiką administrowania platformą e-learningową, zarządzania kontami użytkowników, korzystania z modułu raportowego i możliwości definiowania nowych, konfiguracji, wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych, itd. Wykonawca wyznaczy swojego dyspozycyjnego pracownika do kontaktu i pomocy w administrowaniu platformy w trakcie realizacji projektu."

„Doradca zawodowy przeprowadza z uczniami wybranymi przez opiekunów klasowych oraz z opiekunami klasowymi 2 h zajęcia stacjonarne.

Program minimalny:

- Przedstawienie wyników testów predyspozycyjnych i dokonanej analizy, propozycja utworzenia grup klasowych do udziału w grze - ostatecznie o łączeniu osób w grupy będzie decydował opiekun klasowy

- Przedstawienie prezentacji multimedialnej szczegółowo objaśniającej uczniom i opiekunom zasady pracy na platformie (przede wszystkim instrukcja uczestnictwa w kursie, grze i późniejszym konkursie- zarówno z poziomu gracza, jak i opiekuna)

- Pytania i odpowiedzi dot. prowadzenia własnej działalności gospodarczej"

 

 

„Do opieki nad uczniami i ich procesem edukacyjnym na platformie, polegającego na prowadzeniu wirtualnej firmy zostaną zatrudnieni opiekunowie klas (zadanie Zamawiającego), np. nauczyciele przedmiotu Przedsiębiorczość lub innych przedmiotów - łącznie 5 osób. Ich zadaniem będzie motywowanie uczniów i wspomaganie ich merytorycznie."

 

Zapisy SIWZ dot. gry:

„Administrator dysponujący programem komputerowym będzie dysponował modelem symulacji osobno dla opiekunów klas oraz osobno dla zespołów, będą one ze sobą zsynchronizowane.

Nauczyciel-opiekun klasowy ma wgląd m.in. w:

- przedstawione zbiorczo decyzje podjęte przez wszystkie zespoły,

- podglądanie aktywności uczniów (czasu, jaki spędzają użytkownicy będąc zalogowani, jak również ich częstotliwości przeglądania gry),

- aktualną sytuację finansową zespołów,

- historię przebiegu całej gry dla każdego zespołu (narzędzie niezbędne do dokonania późniejszej analizy).

Po każdorazowym zakończeniu Gry - poprzez wylogowanie automatycznie generowane będą raporty dotyczące przebiegu rozgrywki."

„Opiekunowie klas będą mieli na bieżąco dostęp i możliwość śledzenia wyników gry uczniów."

 

 

 

Pytanie nr 6:

W części opisującej chronologię ścieżki uczestnictwa w zadaniu zamawiający informuje, że uczniowie mają zostać poddani testom predyspozycyjnym i osobowościowym, na które składać się będą z min. 20 pytań. Czy Wykonawca ma jedynie przygotować formularze testowe i podsumowanie wyników, a proces przeprowadzenia testów (dystrybucja, drukowanie testów, zbieranie wyników) w szkołach będzie przeprowadzony przez Zamawiającego?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie zakres zadań Wykonawcy w tym zakresie:

Zapisy SIWZ:

„TESTY PREDYSPOZYCYJNE:

Uczniowie szkół zostają poddani testom predyspozycyjnym, osobowościowym (utworzonym przez Wykonawcę) badającym ich uwarunkowania edukacyjno-zawodowe, umiejętności i predyspozycje oraz badające przedsiębiorczość i stwierdzające typ psychologiczno-osobowościowy.

Testy będą składały się z minimum 20 pytań.

Testy z arkuszami (szablonami) do samodzielnego podsumowania odpowiedzi ze szczegółowym opisem otrzymanych wyników (określającym typy osobowościowe, posiadane predyspozycje i umiejętności) zostaną dostarczone Zamawiającemu w formie papierowej w 1 egzemplarzu oraz w wersji elektronicznej (na płycie CD/DVD). Przeprowadzone wśród uczniów i przeanalizowane przez opiekunów klasowych testy posłużą do pomocy w wyborze osób o chociażby minimalnych predyspozycjach przedsiębiorczych. Wyboru uczestników zadania dokonają opiekunowie klasowi.

Opiekunowie klasowi przekazują Wykonawcy wyniki testów osób wybranych do uczestnictwa w zadaniu, celem ich przedstawienia i zapoznania się z nimi przez Doradcę zawodowego, który zobligowany jest do ich analizy."

 

Jak wynika z powyższego opisu zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie testu składającego się z minimum 20 pytań z arkuszami (szablonami) do samodzielnego podsumowania odpowiedzi ze szczegółowym opisem otrzymanych wyników (określającym typy osobowościowe, posiadane predyspozycje i umiejętności). Z powyższego opisu wynika, że to Opiekunowie klasowi przekazują Wykonawcy wyniki testów. W SIWZ brak również informacji jakoby przeprowadzenie testów, dystrybucja, drukowanie testów, zbieranie wyników należało do zadań Wykonawcy.

 

Pytanie nr 7:

Testy, o których mowa powyżej mają zostać potem przygotowane na platformie na minimum 40 ekranach, pytanie: Czy liczba ekranów jest ilością łączną dla testów i podsumowania wyników?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający informuje, iż w SIWZ wskazał jednoznacznie:

 

„Testy predyspozycyjne zostaną utworzone także na platformie e-learnigowej w formie multimedialnej (jak kurs), aby każda zainteresowana osoba w przyszłości korzystająca z platformy mogła przekonać się o swoich predyspozycjach. Przewidywana łączna liczba ekranów testu to minimum 40."

 

Ww. liczba ekranów jest oczywiście minimalną liczbą łączną.

 

 

Pytanie nr 8:

 

Wymagania Zamawiającego dotyczące kursu na platformie e-learningowej sugeruje użycie platformy Moodle. W Zadaniu I, pkt 2, ppkt n, Zamawiający wymaga exportu lekcji w formacie SCORM. Funkcjonalność taka nie istnieje obecnie na platformach Moodle i jest praktycznie nie możliwa do wykonania (szczególnie w proponowanym czasie realizacji projektu). Brak tej funkcjonalności wynika z bardzo złożonej struktury Moodla. W związku z tym Zamawiający dopuszcza wykreślenie tego punktu?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający nie dopuszcza wykreślenia punktu dot. eksportu lekcji w formacie SCORM. Zamawiający w żadnym punkcie SIWZ nie sugerował użycia przy bieżącym zamówieniu platformy Moodle. Wybór rodzaju platformy należy do Wykonawcy. Musi ona jednakże nie powodować konfliktów z istniejącą na serwerze platformą e-learningową.

 

Pytanie nr 9:

 

W Zadaniu 1 punkt 7 „Kompatybilność" ppkt c, Zamawiający określa kompatybilność „z urządzeniami typu Tablet (iPad, Android tablets)" w związku z tym, prosimy o informację czy chodzi tu o możliwość uruchomienia platformy na wyżej wymienionych urządzeniach z poziomu ich przeglądarki internetowej czy wymagane jest tu stworzenie aplikacji dedykowanej do obsługi platformy na te urządzenia?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający informuje, iż w SIWZ określił konieczność kompatybilności:

„7. Kompatybilność m.in.:

a.     z różnymi systemami operacyjnymi (co najmniej: Windows, Linux, Mac)

b.     przeglądarkami (co najmniej: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Opera)

c.     z urządzeniami typu tablet (iPad, Android tablets)

Zamawiający w ww. opisie nie wskazał konieczności stworzenia aplikacji dedykowanej do obsługi platformy na urządzenia typu tablet, a jedynie wymaga kompatybilności z tymi urządzeniami.

 

 

Pytanie nr 10 i nr 11:

 

10. Zamawiający w OPZ pisze że: „Wykonawca zapewnia co najmniej 2-letnią pisemną gwarancję na platformę e-learningową od dnia zapłaty I transzy za zrealizowaną usługę na rzecz Wykonawcy i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń, w tym zapewni wsparcie techniczne." Pytanie: Dla kogo ma być wsparcie techniczne? dla administratorów platformy? dla uczniów? dla opiekunów klas?

 

11. W związku z wymogiem „wsparcia technicznego" prosimy o odpowiedź na kolejne pytania:

-Jak ma być realizowane wsparcie techniczne?

-Czy może to być realizowane przez e-mail?

-Czy wymagany jest kontakt telefoniczny?

-W jakich godzinach i czy tylko w dniach roboczych ma być dostępne „wsparcie techniczne"?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający zgodnie z ogólnie przyjętą praktyką rozumie wsparcie techniczne jako usługę, za pomocą której każdy użytkownik platformy może skorzystać z wiedzy dostarczonej przez specjalistów wyznaczonych przez Wykonawcę nie wychodząc z biura/domu/szkoły. Wsparcie techniczne można uzyskać telefonicznie, faksem bądź mailem w okresie gwarancyjnym.










Dnia 17.12.2013 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:

W nawiązaniu do toczącego się postępowania przetargowego na opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. „ZaPaL się do zawodu – Zawodowo w Powiecie Lęborskim” w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Proszę o informację o szacowanej przez Państwa wartości powyższego Zamówienia.

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Informuję, iż wartość zamówienia oszacowano na kwotę 57 811,66 zł netto.




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Numer ogłoszenia: 271997 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i uruchomienie platformy e-learning oraz wykonanie usług z nią związanych, zgodnie z projektem pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie złożone jest z 3 zadań tworzących spójną całość, będących odpowiedzią na założony ww. cel projektu: 1. Opracowanie, wykonanie, wdrożenie, uruchomienie i serwisowanie platformy e-learningowej Wirtualna firma. 2. Opracowanie materiałów dydaktycznych dot. doradztwa zawodowego, służących do utworzenia spójnych z całością zadania treści e-learningowych (kursu) oraz przeprowadzenie stacjonarnego doradztwa zawodowego. Opracowanie scenariusza kursu, koncepcji metodycznej, utworzenie i uruchomienie (m.in. poprzez produkcję i implementację) ww. materiałów w formie kursu e-learningowego dotyczącego doradztwa zawodowego w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej i predyspozycji oraz umiejętności na rynku pracy. 3. Opracowanie scenariusza i koncepcji metodycznej oraz utworzenie i uruchomienie (m.in. poprzez produkcję i implementację) symulacyjnej, decyzyjnej multimedialnej gry Wirtualna firma na utworzonej platformie e-learningowej, moderowanie firm oraz przeprowadzenie konkursu Wirtualna firma. 2. Cele projektu Celem projektu jest podniesienie jakości oferty edukacyjnej, procesu kształcenia łącznie 4 szkół ponadgimnazjalnych (2 technika zawodowe i 2 zasadnicze szkoły zawodowe przy szkołach: Powiatowym Centrum Edukacyjnym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku) prowadzone przez Powiat Lęborski. Podniesienie jakości oferty służyć ma zmniejszeniu dysproporcji w osiągnięciach uczniów i podniesieniu zdolności do przyszłego zatrudnienia m.in. poprzez realizację programów rozwojowych (kompleksowych, opartych o diagnozę, rozszerzających ofertę edukacyjną) trwale przyczyniających się do zmian w funkcjonowaniu ww. szkół (wyposażenie szkół w nowoczesne materiały dydaktyczne i wprowadzenie innowacyjnych metod dydaktyczno-naukowych). Celem szczegółowym związanym ściśle z przedmiotem zamówienia jest wzrost przedsiębiorczości i świadomości uczniów i uczennic ww. szkół w zakresie wyboru swojej ścieżki zawodowej i możliwości rozwoju poprzez wykorzystanie platformy e-learning w zakresie doradztwa zawodowego. Na realizację tego celu ma wpłynąć udzielone uczniom doradztwo edukacyjno-zawodowe oraz wykształcona w okresie korzystania z platformy e-learning zdolność do przyszłego zatrudnienia i umiejętności przedsiębiorcze. 3. Adresaci Grupę docelową stanowią w 100% osoby spełniające następujące warunki: - uczniowie 4 szkół ponadgimnazjalnych (2 Technika i 2 Zasadnicze Szkoły Zawodowe), prowadzących kształcenie zawodowe na terenie powiatu lęborskiego - Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, - posiadający miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie województwa pomorskiego. 4. Termin realizacji projektu: 28 sierpień 2013 - 28 sierpień 2015 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00-8, 48.91.10.00-7, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym: - 1 usługa polegająca na utworzeniu platformy e-learningowej oraz dostarczeniu szkolenia e-learning oraz - 1 usługa polegająca na utworzeniu i dostarczeniu symulacyjnej, multimedialnej gry o łącznej wartości wszystkich ww. usług co najmniej 70.000 zł brutto. Na potwierdzenie tego Warunku wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg załącznika nr 6 do SIWZ. Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (do przeprowadzenia doradztwa zawodowego), która posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach (§2), zasadniczych szkołach zawodowych (§3) określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400) i dodatkowo posiadającą: - wykształcenie wyższe kierunkowe lub wyższe i ukończone studia podyplomowe lub wyższe i kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego; - przygotowanie pedagogiczne. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie załącznika nr 5 oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji - zał. nr 9 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 7 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:45, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/opracowanie-i-uruchomienie-platformy-e-learning-oraz-wykonanie-uslug-z-nia-zwiazanych-zgodnie-z-projektem-pn-zapal-sie-do-zawodu-zawodowo-w-powiecie-leborskim-w-ramach-priorytetu-ix-rozwoj-wyksztalcenia-i-kompetencji-w-regionach-dzialania-9-2-podniesien-1 Tue, 28 Jun 2016 11:35:00 +0200