Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na usługi społeczne i inne szczególne usługi Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć na uczelniach wyższych -wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY”" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 13:46:50 +0200 <![CDATA[OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na usługi społeczne i inne szczególne usługi Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć na uczelniach wyższych -wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY”]]>

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.13.2017 w formie „ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i sieci współpracy samokształcenia nauczycieli w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)”

o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

 

Zamawiający:                                                                  

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje, iż we wszystkich częściach, tj.:

Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu biologii, chemii, geografii, fizyki, historii regionu, matematyki, języków obcych, informatyki
i kompetencji społecznych

Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu chemii, fizyki i przedsiębiorczości

Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ ćwiczeń/warsztatów na terenie szkoły wyższej
z zakresu kompetencji społecznych (dziennikarstwa)

Część 4 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie ćwiczeń/warsztatów na terenie szkoły wyższej z zakresu kompetencji społecznych (języka polskiego)

Część 5 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie ćwiczeń/warsztatów na terenie szkoły wyższej z zakresu rysunku

nie dokonano wyboru Wykonawcy.

Uzasadnienie:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęła 1 oferta złożona na następujące części:

Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu biologii, chemii, geografii, fizyki, historii regionu, matematyki, języków obcych, informatyki i kompetencji społecznych

Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu chemii, fizyki i przedsiębiorczości

Część 4- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie ćwiczeń/warsztatów na terenie szkoły wyższej z zakresu kompetencji społecznych (języka polskiego)

 

Wykonawca dla wszystkich części złożył niekompletną ofertę – formularz ofertowy nie został wypełniony we wszystkich wymaganych miejscach (tj. w części dot. miejsca realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy szkół wyższych z przyporządkowaniem rodzaju zajęć). Ponadto w wyniku udzielonych wyjaśnień Wykonawca wskazał miejsce realizacji, które nie jest zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ogłoszeniu.

 

W związku z powyższym zgodnie z informacją zawartą w pkt. IV ogłoszenia oferta pozostaje bez rozpatrzenia.


Załącznik nr 7  Do Regulaminu udzielania zamówień publicznych

 

Referat Programów Pomocowych (PO)

PO.272.3.13.2017

Symbol wnioskodawcy                                           

      

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ NA UCZELNIACH WYŻSZYCH -WYKŁADÓW/LABORATORIÓW/ĆWICZEŃ/WARSZTATÓW DLA UCZNIÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W ZAJĘCIACH W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY”

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Ewelina Obolewska, Anna Niedzielin

Nr faksu:59 8632-850,

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.       SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzeniezajęć w formiewykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatówna uczelniach wyższych dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanegoze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

a)      Cel szkolenia

Celem uczestnictwa uczniów w zajęciach prowadzonych w szkołach wyższych jest zwiększenie interakcji szkół z ich otoczeniem, w tym nawiązanie współpracy z otoczeniem zewnętrznym, co wpłynie na poprawę jakości procesu edukacyjnego oraz nabycie przez uczniów wiedzy i umiejętności w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy.

 

b)      Adresaci

Udział zajęciach na terenie uczelni wyższychmogą wziąć wyłącznie uczniowiebiorący udział w zajęciach realizowanych w szkole/placówce oświatowej w ramach projektu „Otwarte umysły”. Mogą być to uczniowie następujących szkół/placówek Powiatu Lęborskiego:

a)Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

b)Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

c)Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

d)Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

e)Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Karola Wojtyły w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

 

c)       Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych

Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia, albo też na wszystkie części zamówienia, według własnego wyboru.

 

Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu biologii, chemii, geografii, fizyki, historii regionu, matematyki, języków obcych, informatyki i kompetencji społecznych

Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu chemii, fizyki i przedsiębiorczości

Część 3- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ ćwiczeń/warsztatów na terenie szkoły wyższej z zakresu kompetencji społecznych (dziennikarstwa)

Część 4- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie ćwiczeń/warsztatów na terenie szkoły wyższej z zakresu kompetencji społecznych (języka polskiego)

Część 5- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie ćwiczeń/warsztatów na terenie szkoły wyższej z zakresu rysunku

 

Miejsce realizacji zajęć:

Szkoła wyższa na terenie województwa pomorskiego, posiadająca odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęć.

 

Czas trwania:

Dla wszystkich rodzajów zajęć w ww. częściach przewidziano czas trwania każdego tematu- 4 godziny. Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową. W ciągu jednego rodzaju zajęć należy uwzględnić co najmniej jedną przerwę co najmniej 15 minutową.

 

Liczba uczniów:

Dla wszystkich rodzajów zajęć w ww. częściach przewidziano maksymalną liczbę uczniów – 8 osób. Z każdą grupą 8-osobową przyjedzie do uczelni wyższej opiekun ze strony Zamawiającego.

 

 

FORMUŁA I TEMATYKA ZAJĘĆ NA TERENIE SZKÓŁ WYŻSZYCH REALIZOWANYCH W RAMACH WYJAZDÓW EDUKACYJNYCH:

Zajęcia na terenie uczelni wyższych(wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztaty)zostaną zorganizowane przez Wykonawcę w porozumieniu z pracownikami merytorycznymi szkół/placówek oświatowych. Szczegółowy program zajęć i proponowany harmonogram Wykonawca przedstawia do akceptacji pracownikom merytorycznym szkół (kontakt udostępnia Zamawiający). Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć muszą zostać dostosowane do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców.

 

Zajęcia realizowane na terenie szkół wyższychmuszą uwzględniać:

·         tematykę i formę zgodną z profilem grupy zajęciowej

·         ścisłe łączenie teorii z praktyką

 

 

 

 

 

 

TEMATYKA ZAJĘĆ W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI:

Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu biologii, chemii, geografii, fizyki, historii regionu, matematyki, języków obcych, informatyki i kompetencji społecznych

Lp.

Uczniowie szkoły

Preferowany miesiąc realizacji zajęć

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

ZSMI

marzec-kwiecień

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne na wydziale biologii, Molekularna lupa, czyli analiza genetyczna bakterii/genetyczny łańcuch zdarzeń PCR

2.

ZSMI

marzec-kwiecień

2017

GR II: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne na wydziale biologii, Molekularna lupa, czyli analiza genetyczna bakterii/genetyczny łańcuch zdarzeń PCR

3.

ZSO 2

marzec-kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne na wydziale biologii, Molekularna lupa, czyli analiza genetyczna bakterii/genetyczny łańcuch zdarzeń PCR

4.

ZSMI

marzec-kwiecień

2017

GR. 1: 8 osób + opiekun

240 min

Historia Pomorza- wykład

5.

ZSGŻIA

marzec-kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie zadań optymalizacyjnych

6.

ZSGŻIA

marzec-kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Obserwacja mikroskopowa składników komórki roślinnej-laboratoria

7.

ZSGŻIA

marzec-kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie układów równań metodą macierzową

8.

ZSO 1

marzec-kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Badania widm emisyjnych przy pomocy spektroskopu-laboratoria

9.

ZSO 1

marzec-kwiecień

2017

GR. 1: 8 osób + opiekun

240 min

Laboratoria z zakresu chemii ogólnej

10.

ZSO 1

marzec-kwiecień

2017

GR 2: 8 osób + opiekun

240 min

Laboratoria z zakresu chemii organicznej

11.

ZSO 1

marzec-kwiecień

2017

GR. 1: 8 osób + opiekun

240 min

Obserwacja mikroskopowa składników komórki roślinnej-laboratoria

12.

ZSO 1

marzec-kwiecień

2017

GR 2: 8 osób + opiekun

240 min

Obserwacja mikroskopowa składników komórki roślinnej-laboratoria

13.

ZSO 1

marzec-kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Laboratorium - ćwiczenia z translatoryki

14.

ZSO 1

marzec-kwiecień

2017

GR 1:8 osób + opiekun

240 min

Projektowanie grafiki 3D w programie blender-laboratoria

15.

PCE

kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Walka o wolność, historia Solidarności

16.

ZSO 1

kwiecień

2017

GR. 1: 8 osób + opiekun

240 min

Laboratoria z zakresu chemii nieorganicznej

17.

ZSO 1

kwiecień

2017

GR 2: 8 osób + opiekun

240 min

Laboratoria z zakresu chemii organicznej

18.

ZSO 1

kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Badanie fotoopornika-laboratoria

19.

ZSO 1

kwiecień

2017

 8 osób + opiekun

240 min

Laboratorium techniki radiowej

20.

ZSO 1

kwiecień

2017

 8 osób + opiekun

240 min

Laboratorium techniki radiowej

21.

ZSO 1

kwiecień

2017

GR 2:8 osób + opiekun

240 min

Projektowanie grafiki 3D w programie blender-laboratoria

22.

 

ZSGŻIA

 

 

kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach anglojęzycznych-wykład

23.

ZSGŻIA

 

kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach niemieckojęzycznych-wykład

24.

ZSGŻIA

maj

2017

GR 1: 8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie układów równań metodą macierzową

25.

ZSGŻIA

maj

2017

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie układów równań metodą macierzową

26.

ZSGŻIA

maj

2017

8 osób + opiekun

240 min

Obserwacja mikroskopowa składników komórki roślinnej, laboratoria

27.

PCE

maj

2017

8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia w stacji meteorologicznej przy szkole wyższej z zakresu geografii eksperymentalnej

28.

PCE

maj

2017

8 osób + opiekun

240 min

Historia II wojny światowej

29.

ZSMI

czerwiec

2017

GR 2: 8 osób + opiekun

240 min

Historia Pomorza- wykład

Łączna liczba godzin w części – 116h.

 

Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu chemii, fizyki i przedsiębiorczości

Lp.

Uczniowie szkoły

Preferowany miesiąc realizacji zajęć

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

ZSO 2

marzec-kwiecień

2017

GR. 1: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne na wydziale chemii, Analiza jakościowa i ilościowa/ miareczkowanie/ elektrochemia

2.

ZSO 2

marzec-kwiecień

2017

GR 2: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne na wydziale chemii, Wybrane aspekty krystalizacji/reakcje redoks

3.

ZSMI

kwiecień

2017

GR 1: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne na wydziale chemii, w asyście studentów (jeden na dwóch uczniów) Analiza jakościowa i ilościowa/ miareczkowanie/ elektrochemia

4.

ZSMI

kwiecień

2017

GR 2: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne na wydziale chemii, w asyście studentów (jeden na dwóch uczniów) Analiza jakościowa i ilościowa/ miareczkowanie/ elektrochemia

5.

ZSMI

maj

2017

GR 1: 8 osób + opiekun

240 min

Przewodnictwo elektryczne ciał stałych, cieczy i gazów

6.

ZSMI

maj

2017

GR 2: 8 osób + opiekun

240 min

Przewodnictwo elektryczne ciał stałych, cieczy i gazów

7.

ZSO 2

maj

2017

GR. 1: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne na wydziale chemii, Właściwości kwasowo-zasadowe związków/związki kompleksowe

8.

ZSO 2

maj

2017

GR 2: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne na wydziale chemii, Chemiczna droga do światła nano

9.

PCE

maj

2017

8 osób + opiekun

240 min

Pokazy doświadczeń chemicznych prowadzone przez naukowe koło studentów chemików

10.

PCE

maj

2017

8 osób + opiekun

240 min

Praktyczne metody badania rynku, ich charakterystyka, analiza badania, dotycząca jak zacząć i przetrwać

Łączna liczba godzin w części – 40h.

 

 

Część 3- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ ćwiczeń/warsztatów na terenie szkoły wyższej z zakresu kompetencji społecznych (dziennikarstwa)

 

Lp.

Uczniowie szkoły

Preferowany miesiąc realizacji zajęć

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

PCE

marzec-kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Dziennikarstwo

Łączna liczba godzin w części – 4h.

 

Część 4- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie ćwiczeń/warsztatów na terenie szkoły wyższej z zakresu kompetencji społecznych (języka polskiego)

 

Lp.

Uczniowie szkoły

Preferowany miesiąc realizacji zajęć

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

PCE

marzec-kwiecień

2017

8 osób + opiekun

240 min

Warsztaty maturalne z zakresu kompetencji społecznych (języka polskiego)

Łączna liczba godzin w części – 4h.

 

Część 5- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie ćwiczeń/warsztatów na terenie szkoły wyższej z zakresu rysunku

 

Lp.

Uczniowie uczęszczający na zajęcia do placówki

Preferowany miesiąc realizacji zajęć

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

MDK

maj

2017

8 osób + opiekun

240 min

Warsztaty dla młodzieży, Architektura wnętrz

Łączna liczba godzin w części – 4h.

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI

·         Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników zajęć, którzy przybędą do uczelni wyższej z opiekunem ze strony Zamawiającego. Wykonawca nie ponosi kosztów przejazdu uczestników zajęć z opiekunami.

·         Wykonawca zapewnia ekspertów – wykładowców, niezbędnych do przeprowadzenia wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatówna uczelniach wyższych o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zajęć będących przedmiotem zamówienia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.;

·         Wykonawca zapewnia pomieszczenia/sale do przeprowadzenia zajęć(odpowiednio wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/ warsztatów)na terenie uczelni wyższej znajdującej się w województwie pomorskim. Pomieszczenia/salewyposażone muszą być w niezbędne meble, sprzęt i narzędzia oraz pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć (w przypadku zajęć laboratoryjnych również w niezbędne materiały, w tym zużywalne), pozwalające na wykonanie doświadczeń. Jeśli jest to niezbędne do realizacji zajęć Wykonawca zapewni nieodpłatnie niezbędne bilety wstępu wszystkim uczestnikom zajęć. Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia wszystkich pozostałych ewentualnych opłat związanych z wynajmem sal/pomieszczeń, sprzętu, materiałów dydaktycznych.Zajęcia należy przeprowadzić z użyciem sprzętu ICT.

·         Wykonawca zobowiązuje się do:

1)      rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanej usługi.;

2)      rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia i dokumentowania własnej pracy, m.in.: protokołu odbioru, dziennika realizacji zajęć, list obecności z zajęć;

3)      wykonania i dostarczenia wraz z dokumentami rozliczeniowym do Zamawiającego dokumentacji fotograficznej z realizacji zajęć (płyta CD dla Zamawiającego zawierająca minimum: po minimum 5 zdjęć z każdego rodzaju zajęć);

4)      przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;

5)      zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom zajęć. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie realizacji umowy;

6)      przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn.zm.);

7)      realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

 

·         Wykonawca opracowuje i przekaże Zamawiającemuw terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy:

-szczegółowy program wszystkich zajęć w ramach części zamówienia - w programach muszą znaleźć się zagadnienia adekwatne do określonej tematyki zajęć. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego programu;

-proponowany harmonogram odbywania zajęć. Terminy i godziny odbywania zajęć muszą być dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców i podlegają akceptacji pracownika merytorycznego szkoły/placówki.

·         Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie obserwacji na realizowanych zajęciach;

·         Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub podczas realizacji przedmiotu zamówienia;

·         Wykonawca wyznacza osobę/osoby prowadzącą nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

·         Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych;

·         W ramach realizacji usługi Wykonawca nie może pobierać jakichkolwiek opłat od uczestników projektu;

·         Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowywanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”) dokumentów i materiałów dla osób i podmiotów uczestniczących w projekcie np. zaświadczenia, materiały dydaktyczne, informacyjne, programy zajęć, listy obecności, prezentacje multimedialne, kierowaną do nich korespondencję itd.;

·         Po zakończeniu realizacji zajęćwe wszystkich grupach i dostarczeniu dokumentacji rozliczeniowej z przeprowadzonej całościowo części przedmiotu zamówienia Wykonawcy za zrealizowanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji.

 

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji umowy

Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.

Źródło finansowania zamówienia

Projekt „Otwarte umysły” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

2.       WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

80000000-4         Usługi edukacyjne i szkoleniowe

3.       TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Od podpisania umowy do 22 czerwca 2017 roku. W szczególnie uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość ewentualnego przeniesienia poszczególnych zajęć na kolejny rok szkolny, tj. do 31 grudnia 2017 roku. Na przeniesienie zajęć musi zostać wyrażona zgoda Zamawiającego.

Dokładne terminy i godziny realizacji zajęćdostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców.

 

IV.                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:

  1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1
  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznik nr 3.

3.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 4.

 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

 

V.         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

Nr PO.272.3.13.2017-zorganizowanie i przeprowadzeniezajęć w formiewykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatówna uczelniach wyższych dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanegoze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

NIE OTWIERAĆ PRZED 27 marca 2017 godz. 10.15

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 27 marca 2017 do godz. 10.00.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 27 marca 2017 o godz. 10.15.

 

VII.    OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Cena oferty brutto - 60 % Kryterium 1 (K1)

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Pozostałe kryteria: Doświadczenie wykładowców w zakresie realizacji wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 40% Kryterium 2 (K2)

K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):

Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dotyczącego: doświadczenia wykładowców w zakresie realizacji wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych

Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:

-Wykonawca nie deklaruje doświadczenia wykładowców w zakresie realizacji wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 0 pkt.

-Wykonawca deklaruje doświadczenie wykładowców w przeprowadzeniu od 1 do 5 wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 20 pkt.

-Wykonawca deklaruje doświadczenie wykładowców w przeprowadzeniu 6 i więcej wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 40 pkt.

 

Uwaga:Wykonawca składa deklarację biorąc pod uwagę łączne doświadczenie wszystkich wykładowców, których angażuje w realizację przedmiotu umowy w ramach części zamówienia.

Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce.

 

Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.

 

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie (lub poszczególne części) ocenione zostaną
w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt na każdą część.

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. Oferty będą ocenianie w każdej części osobno.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

 

 

IX.      ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

5.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

 

X.         INFORMACJE DODATKOWE

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Wzór umowy – załącznik nr 2
  3. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych –załącznik nr 3
  4. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych –załącznik nr 4

 

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/ogloszenie-o-zamowieniu-na-uslugi-spoleczne-i-inne-szczegolne-uslugi-zorganizowanie-i-przeprowadzenie-zajec-na-uczelniach-wyzszych-wykladow-laboratoriow-cwiczen-warsztatow-dla-uczniow-bioracych-udzial-w-zajeciach-w-ramach-projektu-otwarte-umysly-1 Fri, 17 Mar 2017 13:35:00 +0100