Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Fri, 04 Jul 2025 17:29:10 +0200 <![CDATA[OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy]]>

Lębork, 2018-05-30

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

  STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU

ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork

 

 

stanowisko urzędnicze - starszy inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

w Starostwie Powiatowym w Lęborku

nazwa stanowiska pracy

 

                Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na ww. stanowisko pracy wyłoniono Pana Wojciecha Cybulskiego, zamieszkałego w Lęborku.

Ww. spełnił wymogi formalne oraz w trakcie oceny merytorycznej wykazał się wiedzą dającą rękojmię należytego wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy.

 

 


 

Lębork, 2018-05-14

 

AI.2110.11.2018.KK

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5

 

1. Stanowisko pracy:   starszy inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1)    obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)    brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)    znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy (nie dotyczy obywateli RP);

5)    nieposzlakowana opinia;

6)    wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

 

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)    bardzo dobra organizacja pracy własnej;

2)    umiejętność pracy w zespole;

3)    znajomość regulacji prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;

4)    umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, sumienność, obowiązkowość;

5)    znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.

 

4. Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:

1)    Przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów zasad bezpieczeństwa pracy.

2)    Informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.

3)    Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających                z badań i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola tych wniosków.

4)    Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań                        i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.

5)    Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w szczególności w zakresie organizowania                i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.

6)    Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.

7)    Kontrolowanie właściwego zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, roboczą i sprzęt ochrony osobistej.

8)    Sporządzanie i zapoznanie pracowników z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku pracy.

 

5. Wymagane dokumenty:

1)    list motywacyjny;

2)    kwestionariusz osobowy – na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku,

3)    CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;

4)    oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

6)    kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy (poświadczone przez kandydata
za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);

7)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem - wymóg formalny);

8)    zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych;

9)    dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się
o zatrudnienie w służbie cywilnej.

 

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca przy komputerze,

2) 1/4 wymiaru czasu pracy,

3) praca głównie siedząca,

4) lokalizacja miejsca pracy: pierwsze piętro w budynku nieposiadającym windy.

 

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2018 roku przekroczył 6%.

 

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko starszego inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy” do dnia 25 maja             2018 r. do godz. 12.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

 

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie  nie będą rozpatrywane.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Wszystkie załączone dokumenty muszą być podpisane i opatrzone datą. Oferty                   nie podlegają uzupełnieniu.

 

Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne, podany zostanie do wiadomości telefonicznie lub mailowo, po ocenie formalnej ofert.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP (https://powiatleborski.bip.gov.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.

 

Możliwość zatrudnienia – niezwłocznie po ogłoszeniu wyników naboru.

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-starszy-inspektor-do-spraw-bezpieczenstwa-i-higieny-pracy Mon, 14 May 2018 13:16:00 +0200