Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 18:53:34 +0200 <![CDATA[OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE]]>

 

   Lębork, dnia 29 listopada 2023 r.

 

 

INFORMACJA  O  WYNIKACH  NABORU

na wolne stanowisko urzędnicze

Główny księgowy

w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana:

 

Pani Justyna Gontarz  

zamieszkała Lębork

Uzasadnienie:

Pani Justyna Gontarz spełniła wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu, a w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała wymaganą liczbę punktów, dając rękojmię należytego wykonywania obowiązków na stanowisku głównego księgowego.          

                                                                          


 

Lębork, dnia 16.11.2023r.

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku przy ul. Wojska Polskiego 43.

1. Stanowisko pracy:  Główny księgowy 
2. Wymagania niezbędne:
1)   Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia warunki określone w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1270 t. jedn.): 

a) Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

b) Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

c) Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

d) Spełnia jeden z poniższych warunków:

Ø  ukończyła ekonomiczne, jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

Ø  ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

Ø  jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

Ø  posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,

e)  Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku, 

f)   Ma nieposzlakowaną opinię, 

g)  Posiada umiejętność obsługi komputera w zakresie: programy księgowe, pakiet      biurowy, poczta elektroniczna, Internet.

3. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

a)   Kursy doskonalące,

b)   Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych,

c)   Znajomość zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem,

d)   Znajomość programów: Finanse, Rozrachunki firmy Wolters Kluwer – linia ProgMan,

e)   Znajomość regulacji prawnych w zakresie:

Ø  administracji samorządowej,

Ø  kodeksu postępowania administracyjnego,

Ø  ustawy o finansach publicznych,

Ø  ustawy o rachunkowości,

Ø  ustawy o pracownikach samorządowych,

Ø  ustawy prawo zamówień publicznych,

Ø  sprawozdawczości budżetowej,

Ø  prawa podatkowego (w tym podatku VAT),      

Ø  Kodeksu Pracy,

Ø  przepisów dotyczących zasad wykorzystania środków unijnych,

f)   Umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów,

g)  Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,

h)  Umiejętność współpracy w zespole,

i)   Odporność na stres,

j)   Komunikatywność,

k)  Wysoka kultura osobista.

 

 4. Zakres  wykonywanych zadań  na stanowisku:

1) prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą o rachunkowości,

2) nadzorowanie prac związanych z rachunkowością, wykonywanych przez pracowników Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku,

3) bieżące i rzetelne prowadzenie księgowości oraz terminowe sporządzanie analiz, w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,

4) sporządzanie sprawozdań z wydatków, dochodów oraz bilansu rocznego,

5) rozliczanie osób materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie,

6) wycena aktywów i pasywów, rzetelne ustalenie wyniku finansowego z zachowaniem przepisów o rachunkowości, sprawozdawczości i finansach publicznych,

7) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi
w dyspozycji jednostki,

8) dokonywanie wstępnej kontroli  kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych,

9) dokonywanie wstępnej kontroli  operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

10) kontrola wydatkowania środków publicznych,

11) nadzór nad realizacją przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych,

12) nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji,

13) prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych w księgach rachunkowych,

14) organizacja i nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji składników majątku,

15) nadzorowanie terminarza wydatków ZFŚS,

16) sporządzanie miesięcznych informacji do PFRON,

17) nadzór nad prowadzeniem kasy,

18) prowadzenie pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej

 

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)  praca przy komputerze,

2) wymiar etatu-1,

3) praca przeważnie siedząca,

4) lokalizacja miejsca pracy: I piętro.

 

6. Wymagane dokumenty:
1)  List motywacyjny.

2)  Życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.

3)  Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie

4)  Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

5)  Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6)  Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe i umiejętności,

7) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

8) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

10)  Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie  z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE do celów rekrutacji,

11)   Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają  skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku  o pracownikach samorządowych),

12)   Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

 Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny oraz życiorys (CV) muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

7.Miejsce i termin złożenia dokumentów.

1.      Ofertę  i  wszystkie  wymagane  dokumenty  należy  złożyć  osobiście  w sekretariacie Domu  Pomocy  Społecznej  Nr 2  w  Lęborku,  ul. Wojska Polskiego 43, 84-300 Lębork
w  zamkniętej  kopercie z   dopiskiem:  „Nabór   na  stanowisko  Głównego  księgowego w Domu Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Wojska Polskiego 43, 84-300 Lębork.”  lub  pocztą   na wskazany   wyżej   adres.  Ostateczny    termin    wpływu    dokumentów     aplikacyjnych    do    siedziby    jednostki   27 listopada 2023r.  do  godz. 12:00 (decyduje  data  faktycznego wpływu  do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku).

Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Złożone  oferty  będą  badane  pod  względem  kompletności  i  spełnienia  przez  kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze.

Oferty nie podlegają uzupełnieniu. Termin   rozmowy  kwalifikacyjnej  dla  osób,  które  spełniły  wymagania  formalne   podany zostanie do wiadomości telefonicznie, po ocenie formalnej ofert. 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Lęborku www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz na  tablicy ogłoszeń
w siedzibie  Domu  Pomocy  Społecznej  Nr 2 w Lęborku.

Możliwość zatrudnienia  niezwłocznie po ogłoszeniu wyników naboru.

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO,  Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborkuinformuje, że:

1.       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej Nr 2
w Lęborku, z siedzibą: ul. Wojska Polskiego 43, 84-300 Lębork;

2.       W Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku wyznaczono Inspektora Ochrony Danych – jest nim Pan Piotr Przyborowski, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: gryfinspektor@gmail.com);

3.       Pana/Pani dane osobowe zawarte w CV i/lub liście motywacyjnym będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani osobowych jest: wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, zgodnie z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy, art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. p pracownikach samorządowych,  (art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

·         w celu podjęcia działań na Pana/Pani żądanie przez zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

·         Pani / Pana dane osobowe inne niż wymienione powyżej mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) - na podstawie udzielonej zgody, wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji na dane stanowisko. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższym zakresie jest dobrowolne i nie może być podstawą niekorzystnego traktowania Pana/Pani, a brak wyrażenia zgody nie może powodować wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia, wypowiedzenia stosunku pracy lub jego rozwiązania bez wypowiedzenia przez Administratora.

·         ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń pomiędzy Panem/Panią
a Administratorem (podstawa prawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4.       Odbiorcą pozyskanychw niniejszym procesie rekrutacji, danych osobowych  będą członkowie komisji konkursowej powołanej przez administratora danych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego oraz pracownicy związani z obsługą kadrową;

5.       Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;

6.       Zgodnie z § 14 Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku , pozyskane w niniejszym procesie rekrutacji, dane osobowe kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie
z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do składnicy akt
w Domu Pomocy Społecznej Nr 2. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób wydawane będą na wniosek osób je składających.

7.       Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane wyłącznie na czas trwania procesu rekrutacji, a po jego zamknięciu przez okres niezbędny dla realizacji ewentualnych roszczeń;

8.       Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

9.       Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

10.   Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest  dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji;

11.   Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również
w formie profilowania.
 

 

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-7 Thu, 16 Nov 2023 10:24:00 +0100