Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Fri, 04 Jul 2025 13:21:52 +0200 <![CDATA[OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE]]>

 

Lębork, 2018-05-10

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

     STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU

ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork

 

stanowisko urzędnicze - specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

w Starostwie Powiatowym w Lęborku

nazwa stanowiska pracy

 

 

                Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na ww. stanowisko pracy wyłoniono Pana Piotra Korniaka, zamieszkałego w Cewicach.

Ww. spełnił wymogi formalne oraz w trakcie oceny merytorycznej wykazał się wiedzą dającą rękojmię należytego wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy.

 

 


 

Lębork, 2018-03-20

 

AI.2110.07.2018.KK

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5

 

1. Stanowisko pracy:specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  4. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy (nie dotyczy obywateli RP);

  5. nieposzlakowana opinia;

  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;

  7. wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;

  8. minimalny staż pracy – 3 lata, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP - preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego.

 

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. bardzo dobra organizacja pracy własnej;

  2. umiejętność pracy w zespole;

  3. znajomość regulacji prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;

  4. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, sumienność, obowiązkowość;

  5. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.

 

4. Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:

  1. Przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów zasad bezpieczeństwa pracy.

  2. Informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.

  3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badań i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola tych wniosków.

  4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.

  5. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.

  6. Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.

  7. Kontrolowanie właściwego zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, roboczą i sprzęt ochrony osobistej.

  8. Sporządzanie i zapoznanie pracowników z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku pracy.

 

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;

  2. kwestionariusz osobowy – na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku,

  3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;

  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

  6. oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku specjalisty do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Lęborku;

  7. kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);

  8. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);

  9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

  10. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie
    z
    Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się
    o zatrudnienie w służbie cywilnej.

 

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca przy komputerze,

2) 1/4 wymiaru czasu pracy,

3) praca głównie siedząca,

4) lokalizacja miejsca pracy: pierwsze piętro w budynku nieposiadającym windy.

 

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 roku przekroczył 6%.

 

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy” do dnia 20 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

 

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Wszystkie załączone dokumenty muszą być podpisane i opatrzone datą. Oferty nie podlegają uzupełnieniu.

 

Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne, podany zostanie do wiadomości telefonicznie lub mailowo, po ocenie formalnej ofert.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP (https://powiatleborski.bip.gov.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.

 

Możliwość zatrudnienia – niezwłocznie po ogłoszeniu wyników naboru.

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-46 Wed, 21 Mar 2018 08:40:00 +0100