Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Ochrona fizyczna budynków Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5 i 5a przed włamaniami, kradzieżami i innymi zamachami na mienie" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 08:20:11 +0200 <![CDATA[Ochrona fizyczna budynków Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5 i 5a przed włamaniami, kradzieżami i innymi zamachami na mienie]]>

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 26169 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16845 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynków Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5 i 5a przed włamaniami, kradzieżami i innymi zamachami na mienie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona budynków Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5 i 5a przed włamaniami, kradzieżami i innymi zamachami na mienie(warunki wykonywania dozoru określa załącznik nr 1 do Umowy zlecenia, stanowiącej załącznik do specyfikacji)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 85.33.10.12-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ochrony Osób i Mienia WARTA, ul. Słowackiego 25, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130848,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111019,12

  • Oferta z najniższą ceną: 111019,12 / Oferta z najwyższą ceną: 182258,08

  • Waluta: PLN.



INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze OR.272.1.2.2013 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są



Ochrona fizyczna budynków Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5i 5a przed włamaniami, kradzieżami i innymi zamachami na mienie

 
Zamawiający

Starostwo Powiatowe w Lęborku
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e- mail starostwo_lebork@poczta.onet.pl



informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wybrany Wykonawca:
Zakład Ochrony Osób i Mienia WARTA
84-300 Lębork
ul. Słowackiego 25



 
 
Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
 
 
Informacja o pozostałych Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
l.p.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
1
 
Licencjonowana Agencja Detektywistyczna

Ochrony Osób i Mienia „LIDER"

Mgr Bohdan Szpakowski

06-400 Ciechanów

ul. St. Wyspiańskiego 42/5
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 60,91 pkt
 
2
 
MARKO Sp. z o. o

Agencja Consultingowo Usługowa

Agencja Ochrony Koncesja MSW i A

83-110 Tczew

ul. Kołłątaja 8 b
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 78,71 pkt
 
3
 
Formacja s. c. Wojciech Nosek

Ireneusz Krzyżanowski

ul. Klimasa 2

41-800 Zabrze
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 79,39 pkt
 
4
 
SECURITAS PERFECTE

84-200 Wejherowo

ul. Jana III Sobieskiego 352/u1

 
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 68,63 pkt
 
5
 
EKOTRADE SP Z O.O.

Usługi Ochrony Osób i Mienia

Przedstawicielstwo w Gdyni

ul. Hutnicza 3

81-212 Gdynia
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 72,93 pkt
 
6
 
DKS SERWICE J. Bulczak

84-300 Lębork

ul. Staromiejska 24
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 78,03 pkt
 
 

Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania
 
 
 
BRAK
 
 
 
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
 
 
 
BRAK
 
 
 

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 12-02-2013

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin ustalony zgodnie z art. 94 ust 1 ustawy, po którego upływie może zostać zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego mija z końcem dnia  17-02-2013r.





Lębork, dnia 05-02-2013

OR.272.1.2.2013


Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wprowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na Ochronę fizyczną budynków Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5 i 5a przed włamaniami, kradzieżami i innymi zamachami na mienie


 W dniu 04-02-2013r. jeden z Wykonawców zwrócił się z zapytaniami o wyjaśnienie treści SIWZ, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Ochronę fizyczną budynków Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5 i 5a przed włamaniami, kradzieżami i innymi zamachami na mienie
 

Działając na podst. art.38 ust.2 ustawy z dnia 29stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759, ze zmianami), Zamawiający przekazuje pytania oraz udziela następujących wyjaśnień:

PYTANIE 1
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował 1 zmotoryzowanym patrolem interwencyjnym, stacjonującym na terenie miasta Lębork, w skład którego wchodzą osoby posiadające licencję pracownika ochrony minimum pierwszego stopnia ( 2 osoby na zmianie). w związku z powyższym czy Zamawiający potwierdza, że wykonawca winien dysponować co najmniej 8 pracownikami spełniającymi w/w wymagania? Czy Zamawiający wymaga aby wykonawca do realizacji usługi skierował patrol uzbrojony w broń palna?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający precyzyjnie warunek ten określił w SIWZ rozdz. 8 pkt.4 tj.



8. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
 

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem:

·         min. 2 osobami, które będą świadczyły usługę ochrony fizycznej

·         min. 1 zmotoryzowanym, patrolem interwencyjnym, stacjonującym na terenie miasta Lęborka, w skład którego wchodzą osoby posiadające licencję pracownika ochrony min. pierwszego stopnia (2 osoby na zmianie)

Zamawiający nie może potwierdzić, dysponowania przez Wykonawcę co najmniej 8 pracownikami bowiem prowadziłoby to do ingerencji w wewnętrzną organizacje pracy Wykonawcy.
Zamawiający nie wymaga posiadania przez patrol broni palnej.

PYTANIE 2
Czy do oferty należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji umowy? Czy wykaz ten powinien zawierać również osoby wchodzące w skład patrolu interwencyjnego?

PYTANIE 3
Czy zamawiający wymaga dołączenia do oferty [potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii licencji pracownika ochrony?

ODPOWIEDŹ na pyt. 2 i pyt. 3
zgodnie z zapisami w SIWZ RODZ. 9 PKT



 

9. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia

a)      Oświadczanie o dysponowaniu 



  • min. 2 osobami, które będą świadczyły usługę ochrony fizycznej
  • min. 1 zmotoryzowanym, patrolem interwencyjnym, stacjonującym na terenie miasta Lęborka, w skład którego wchodzą osoby posiadające licencję pracownika ochrony min. pierwszego stopnia (2 osoby na zmianie) (załącznik nr 4 do SIWZ)

 
Zamawiający wymaga od wykonawcy jedynie Oświadczenia o dysponowaniu  2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

PYTANIE 4
Czy Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował centrum monitorowania alarmów?

ODPOWEDŹ
Zamawiający informuje, iż posiada system alarmowy wewnętrzny  i zgodnie z Warunkami wykonywania dozoru opisanymi w pkt. 4 pkt. 2 wymaga od wykonawcy konserwacji i utrzymania systemu alarmowego.

PYTANIE  5
Czy Zamawiający wymaga aby osoby świadczące usługę ochrony fizycznej (min. 2 osoby) posiadały licencję pracownika ochrony?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wymaga posiadania licencji pracownika ochrony od osób świadczących usługę ochrony fizycznej.






OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Numer ogłoszenia: 16845 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynków Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5 i 5a przed włamaniami, kradzieżami i innymi zamachami na mienie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona budynków Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5 i 5a przed włamaniami, kradzieżami i innymi zamachami na mienie(warunki wykonywania dozoru określa załącznik nr 1 do Umowy zlecenia, stanowiącej załącznik do specyfikacji).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego wysokości 5% zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy, w przypadku konieczności przedłużenia ochrony budynków starostwa o kolejne 2 miesiące w przypadku nie wyłonienia Wykonawcy w procedurze przetargowej na kolejny okres

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 85.33.10.12-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodną z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz.740 z późn. zmian.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony je żeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem: - min. 2 osobami, które będą świadczyły usługę ochrony fizycznej - min. 1 zmotoryzowanym, patrolem interwencyjnym, stacjonującym na terenie miasta Lęborka, w skład którego wchodzą osoby posiadające licencję pracownika ochrony min. pierwszego stopnia (2 osoby na zmianie)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony je żeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) kserokopia koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodną z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz.740 z późn. zmian.) a) Oświadczanie o dysponowaniu - min. 2 osobami, które będą świadczyły usługę ochrony fizycznej - min. 1 zmotoryzowanym, patrolem interwencyjnym, stacjonującym na terenie miasta Lęborka, w skład którego wchodzą osoby posiadające licencję pracownika ochrony min. pierwszego stopnia (2 osoby na zmianie) (załącznik nr 4 do SIWZ) c) kserokopia polisy ubezpieczeniowej d) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 ustawy na formularzach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 2 i 3 do SIWZ), 1) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonana decyzji właściwego organu 3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o realizacje zamówienia Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/ochrona-fizyczna-budynkow-starostwa-powiatowego-w-leborku-przy-ul-czolgistow-5-i-5a-przed-wlamaniami-kradziezami-i-innymi-zamachami-na-mienie Tue, 28 Jun 2016 08:05:00 +0200