Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Lębork: Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia kwalifikacyjnego - pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 09:06:12 +0200 <![CDATA[Lębork: Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia kwalifikacyjnego - pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera]]>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia kwalifikacyjnego - pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia kwalifikacyjnego - pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego. Szkolenie przygotowuje również do przystąpienia i zdania egzaminu ECDL e-Citizen Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych e-Obywatel. Szkolenie będzie obejmowało zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu: - programu ujętym w dokumencie zawierającym informacje dotyczące wymagań ECDL e-Citizen, wersja 1.0 - Syllabus dostępny na oficjalnej stronie internetowej ECDL - program zawierający podstawowe zagadnienia związane z wykonywaniem prac administracyjno-biurowych - egzaminy końcowe lub wewnętrzne oraz podsumowanie materiału - egzamin ECDL.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunek dotyczący wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365) Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Kopia (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (załącznik nr 7 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie dysponował co najmniej 1 pomieszczeniem przystosowanym do zajęć teoretycznych oraz praktycznych, wyposażonym w sprawny sprzęt oraz inne środki techniczne niezbędne do realizacji szkolenia, w liczbie zapewniającej możliwość samodzielnej pracy uczestnika szkolenia, w tym m.in. w tym 8 stanowisk komputerowych fax, kserokopiarka, drukarka, skaner, bindownica. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Oświadczenie, że dysponują lub będą dysponować pomieszczeniem. (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 wykładowcami, aby zapewnić prawidłową oraz terminową realizację usługi szkoleniowej i zagwarantować jej wysoką jakość. Osoby te muszą spełniać następujące wymagania: - posiadają wykształcenie minimum średnie; - przeprowadziły w przeciągu 3 ostatnich lat co najmniej 2 szkolenia podobne pod względem zawartości merytorycznej do przedmiotu szkolenia potwierdzające doświadczenie. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - Oświadczenie, że dysponują lub będą dysponować zespołem osób dyspozycyjnym zarówno w weekendy i w dni powszednie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. (załącznik nr 4 do SIWZ) - Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 - na formularzach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 2 do SIWZ) c) oświadczenie, że dysponują lub będą dysponować pomieszczeniem przystosowanym do zajęć teoretycznych i praktycznych oraz zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) d) wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (załącznik nr 5 do SIWZ) e) kopia (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (załącznik nr 7 do SIWZ) 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy powinni złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - (zał. nr 3 do SIWZ) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy Wykonawca oddzielnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia b) zmiany miejsca odbywania kursu c) zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia kursu d) zmiany harmonogramu zajęć e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej ze stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Aktywność zawodowa na zdrowie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Numer ogłoszenia: 171827 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 171747-2011 data 21.06.2011r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax. 059 8632850.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.4.2).
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2

27.06.2011r.

w dniu 27.06.2011 wpłynęło zapytanie do Zamawiającego

PYTANIE
Czy projekt „Aktywność zawodowa na zdrowie" oraz objęte nim „Szkolenia kwalifikacyjnego - pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera" są finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych?

ZAMAWIAJACY ODPOWIADA
Współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wynosi 85 %, natomiast współfinansowanie z budżetu krajowego wynosi 15% wydatków kwalifikowalnych projektu.


w dniu 28.06.2011 wpłynęło zapytanie do Zamawiającego

PYTANIE
Czy w przypadku zmniejszenia liczby osób na danym szkoleniu, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający uzna szkolenie za zrealizowane?
 
ZAMAWIAJACY ODPOWIADA
Bez względu na liczbę osób niepełnosprawnych przystępujących do udziału w szkoleniu zostanie ono zorganizowane. Jeśli więc Wykonawca zorganizuje szkolenie dla uczestników Zamawiający uzna je za zrealizowane.


PYTANIE
Czy koszty stypendium, o którym mowa w par. 3 ust. 10 projektu umowy (zał. Nr 6 do SIWZ) i zwrot kosztów dojazdu na zajęcia pokrywa Zamawiający?

ZAMAWIAJACY ODPOWIADA
Koszty stypendium i zwrot kosztów dojazdu na zajęcia pokrywa Zamawiający





INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.20.2011.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:

Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia kwalifikacyjnego - pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera."
w ramach projektu pn. „Aktywność zawodowa na zdrowie"  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy).

 
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl




informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Wybrany Wykonawca:
Agencja Szkolenia i Promocji Kadr „SUPRA"
Iwona Żbikowska
84-300 Lębork, Al. Wolności 46

 



Uzasadnienie wyboru Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Edukacja IT Sławomir Malec
85-079 Bydgoszcz
ul. Tadeusza Kościuszki 27
Oferta nie podlega ocenie
Young Digital Planet
Wydawnictwo Interaktywne
80-298 Gdańsk
Ul. Słowackiego 175
Oferta nie podlega ocenie
Elbląski Uniwersytet Robotniczy Sp. z o. o.
82-300 Elbląg
Ul. 1 Maja 54
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 90,14 pkt
Agencja Szkolenia i Pormocji Kadr „SUPRA"
Iwona Żbikowska
84-300 Lębork
Al. Wolności 46
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 100,00 pkt

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty                              2011-07-07




13.07.2011 r.

ZAWIADOMIENIE O POWTÓRZENIU CZYNNOSCI I WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.20.2011.
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia kwalifikacyjnego - pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera." w ramach projektu pn. „Aktywność zawodowa na zdrowie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy)

Zamawiający informuje, że uznaje za nieważne następujące czynności:
1. Wykluczenie z postępowania Wykonawcy Edukacja IT Sławomir Malec, ul. T. Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz
2. Odrzucenie oferty nr 1 złożonej przez Edukacja IT Sławomir Malec, ul. T. Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz
3. Wybór oferty Wykonawcy Agencja Szkolenia i Promocji Kadr „SUPRA" Iwona Żbikowska, 84-300 Lębork, Al. Wolności 46 jako najkorzystniejszej dokonany w dniu 07- 07-2011 r.

UZASADNIENIE

W dniu 08-07-2011 Wykonawca Edukacja IT Sławomir Malec, ul. T. Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz poinformował Zamawiającego o zamiarze wniesienia odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej od niezgodnej z przepisami czynności wykluczenia, wnosząc jednocześnie
o powtórzenie czynności badania i oceny ofert, unieważnienia wyboru najkorzystniejszej oferty i wyboru oferty wnoszącego pismo.
W rozdz. 8 pkt. 4 SIWZ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków, w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymagał, aby Wykonawca dysponował co najmniej
2 wykładowcami, aby zapewnić prawidłową oraz terminową realizację usługi szkoleniowej oraz zagwarantować jej wysoką jakość. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca dostarczył oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób dyspozycyjnych zarówno w weekendy i w dni powszednie, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( zał. nr 4 do SIWZ), oraz wykaz osób (kadry dydaktycznej, które będą uczestniczy w wykonaniu zamówienia
( zał. nr 5). Wykonawca załączył wszystkie dokumenty i wykazał, ze będzie dysponował 5 osobami do realizacji zamówienia, w tym 2 osoby do modułu obsługa komputera i 3 osoby do obsługa administracyjno-biurowa. W ofercie brakowało pisemnego zobowiązania tych osób. W związku z tym Zamawiający wezwał do uzupełnienia brakujących w tym zakresie dokumentów.
W wymaganym terminie Wykonawca uzupełnił Oświadczenia - zobowiązania wszystkich wykazanych osób, że będą do dyspozycji Wykonawcy z tym, ze oświadczenia 3 osób miały datę późniejsza niż dzień składania ofert, natomiast ważne oświadczenia 2 pozostałych osób dotyczyły realizacji jednego modułu/bloku zajęć (zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę załącznikiem nr 5 do SIWZ)
Z uwagi na budzące wątpliwości interpretacyjne i nie spójne ze sobą określenia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdz. 8 i rozdz. 9 SIWZ , zał. nr 5 Zamawiający uznał zasadność zastrzeżeń i działając zgodnie z art. 181.ust.2 ustawy Pzp. w dniu 12.07.2011 r. dokonał powtórzenia czynności oceny i wyboru oferty postępowania i przekazuje informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wybrany Wykonawca :
Edukacja IT Sławomir Malec
85-079 Bydgoszcz
ul. Tadeusza Kościuszki 27


Uzasadnienie wyboru

Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Young Digital PlanetWydawnictwo Interaktywne80-298 GdańskUl. Słowackiego 175 Oferta nie podlega ocenie
Elbląski Uniwersytet Robotniczy Sp. z o. o.82-300 ElblągUl. 1 Maja 54 Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA – 88,05 pkt
Agencja Szkolenia i Promocji Kadr „SUPRA”Iwona Żbikowska84-300 LęborkAl. Wolności 46  Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA – 97,68 pkt
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia
   
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 2011-07-12

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin ustalony zgodnie z art. 94 ust 1 ustawy, po którego upływie może zostać zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego upływa z końcem dnia 18 lipca 2011 roku.


25.07.2011 r.

Lębork: Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia kwalifikacyjnego - pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera
Numer ogłoszenia: 214176 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:tak, numer ogłoszenia w BZP: 171747 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia kwalifikacyjnego - pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera.

II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia kwalifikacyjnego - pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego. Szkolenie przygotowuje również do przystąpienia i zdania egzaminu ECDL e-Citizen Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych e-Obywatel. Szkolenie będzie obejmowało zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu: - programu ujętym w dokumencie zawierającym informacje dotyczące wymagań ECDL e-Citizen, wersja 1.0 - Syllabus dostępny na oficjalnej stronie internetowej ECDL - program zawierający podstawowe zagadnienia związane z wykonywaniem prac administracyjno-biurowych - egzaminy końcowe lub wewnętrzne oraz podsumowanie materiału - egzamin ECDL..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:tak, projekt/program: Projekt pn. Aktywność zawodowa na zdrowie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:20.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Edukacja IT Sławomir Malec, ul. Tadeusza Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 54600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty:40210,00
  • Oferta z najniższą ceną:40210,00/ Oferta z najwyższą ceną: 45668,00
  • Waluta:PLN.
]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/lebork-zorganizowanie-i-przeprowadzenie-szkolenia-kwalifikacyjnego-pracownik-administracyjno-biurowy-z-obsluga-komputera Fri, 24 Jun 2016 11:39:00 +0200