Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "K.272.2.1.2020.KR ZAPYTANIE OFERTOWE" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 01:52:08 +0200 <![CDATA[K.272.2.1.2020.KR ZAPYTANIE OFERTOWE]]>

 

Lębork 2020-12-01

K.272.2.1.2020.KR

 

 

 

 

Powiat Lęborskiinformuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania na realizację zadania„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych” otrzymał  jedną ofertę, którą złożyło przedsiębiorstwo działające pod nazwą: ALKO Zakład Produkcyjno Usługowy Bogusław Bąk 76-200 Słupsk, ul. J. Tuwima 23

 

Lp.

Firma

Wartość zamówienia (brutto)

Gwarancja

Termin realizacji (10-2000 szt.)

Termin realizacji do 10 szt.

Punktacja

1

ALKO

131 266,00  zł

36 m-cy

9 dni

3 dni

100

 

Powiat Lęborski informuje, iż do realizacji w/w zadania wybiera ofertę złożoną przez:

 

ALKO Zakład Produkcyjno Usługowy

Bogusław Bąk

76-200 Słupsk

ul. J. Tuwima 23

 

Uzasadnienie wyboru:

Jedyna złożona oferta cenowa wraz z wymaganym kompletem dokumentów.

 

 

 


K.272.2.1.2020.KR

Lębork, dnia 12.11.2020 r.

         ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiat Lęborski działając w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku zaprasza do złożenia oferty na następujące zadania:

„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych”

1.       Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:

„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych”w/g wzorów i wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2017r., poz. 2355)w/g następującego wykazu rodzajowego i ilościowego:

a)     Tablice rejestracyjne samochodowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe – jedno- i dwurzędowe, zmniejszone, profesjonalne, do poj. elektrycznych i napędzanych wodorem i inne) – 9 400 szt.

b)    Tablice rejestracyjne motocyklowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe, do poj. elektrycznych i napędzanych wodorem i inne) –   400 szt.

c)     Tablice rejestracyjne motorowerowe (zwyczajne, tymczasowe, do poj. elektrycznych i napędzanych wodorem i inne) –   200 szt.

Zakładana ilość wykonania i dostawy tablic w ciągu trwania umowy może ulec zmianie. Ich ilość w pełni uzależniona jest od liczby klientów przerejestrowujących pojazdy, rejestrujących nowe pojazdy, bądź używane z zagranicy, zgłaszających potrzebę wydania wtórników oznaczeń, czy dodatkowej tablicy na bagażnik. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku, gdy rzeczywiste wartości tych danych będą mniejsze lub większe od zakładanych.

d)    Wykonawca udzieli minimum trzyletniej gwarancji na wykonaną dostawę.

e)     Dostawa tablic rejestracyjnych nastąpi w terminie

¾   Dla partii do 10 szt. max. w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

¾   Dla partii powyżej 10 szt. do 2000 szt. max. w ciągu 9 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

f)     Sukcesywna dostawa wykonanych tablic do siedziby Zamawiającego według okresowo zgłaszanych przez Zamawiającego zapotrzebowań.

g)    Wymaga się posiadania:

¾    zezwolenia właściwego dla Wykonawcy Wojewody lub Marszałka, na wykonywanie wszystkich rodzajów zamawianych tablic – zgodnie z art. 75a, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z  2020 r., poz. 110 ze zm.)

¾    aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie odnośnie zgodności tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi lub inny równoważny dokument na tablice objęte zamówieniem

2.       Nabywcą jest Powiat Lęborski 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5, nr NIP 8411609072 zaś odbiorcą i płatnikiem faktur wystawionych przez Wykonawcę za usługi podane w ust. 1 jest Starostwo Powiatowe w Lęborku w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury do Starostwa Powiatowego w Lęborku.

3.       Zapłata za faktury będzie dokonywana przelewem z konta Zamawiającego na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze.

4.       Zamawiający nie określa, które części zamówienia można powierzyć podwykonawcom.

5.       Wykonawcazobowiązany jest do podania posiadanego aktualnego zezwolenia właściwego dla Wykonawcy Wojewody lub Marszałka, na wykonywanie wszystkich rodzajów zamawianych tablic – zgodnie z art. 75a, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z  2020 r., poz. 110 ze zm.) oraz aktualnego certyfikatu Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie odnośnie zgodności tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi lub inny równoważny dokument na tablice objęte zamówieniem.

6.       Wykonawcazrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: w okresie01.01.2021 – 31.12.2021

7.       Kryteriumocenyofert: Zamawiający wybierze ofertę na Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych, kierując się następującymi kryteriami:

Cena;            100%

  Cena min

                                                                                              -------------- x 100 pkt = [ilość pkt]

                                                                                                  Cena

gdzie:

·         Cena min - najniższa zaoferowana cena (brutto)  spośród ofert podlegających ocenie.          

·         Cena  - cena brutto ocenianej oferty.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert nieodrzuconych - ważnych - z największą liczbą punktów w/g zasad opisanych wyżej.

8.       Prosimyo udzielenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie do 30 listopada 2020 r. do godz. 14:00

Ofertę należy przesłać w zamkniętej kopercie na adres:

Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork,

pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia.

Koperta winna również posiadać napis:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta.

9.       Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:

Osobami upoważnionymi do kontaktu są:

a) w sprawach formalnych: Anita Pirycka

b) w sprawach przedmiotu zamówienia: Katarzyna Ramczyk tel. 59 86 32 814 lub 815  -   w dni robocze od 8:00 do15:00.

Załączniki:

1.       Załącznik nr 1 – Formularz oferty

2.       Załącznik nr 2 – Umowa dostawy

10.    Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:

1)         administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5;

2)         administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Lęborku, z którym można skontaktować się na adres e-mail: iodo@starostwolebork.pllub pisemnie na adres siedziby Administratora;

3)         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych”.

W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Panią/Pana danych nie wynika z ustawy Pzp, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Panią/Panem, takich jak adres e-mail lub numer telefonu.

Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, jednak w razie powzięcia takich planów przed takim dalszym przetwarzaniem informuje Panią/Pana, o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególności o okresie przechowywania danych oraz przysługujących Pani/Panu prawach;

4)         Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: Poczta Polska S.A., bank obsługujący jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, prawne oraz inne organy publiczne i jednostki organizacyjne Powiatu Lęborskiego, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i zarządzające lub inne podmioty zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnętrzny nie uczestniczący w postępowaniu oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych;

5)         Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

6)         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie;

7)         Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

8)         W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

9)         Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

10)     W przypadku, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;

11)     Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie. W zakresie danych dodatkowych, takich jak email, telefon – ich podanie jest z reguły dobrowolne;

12)     w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/k-272-2-1-2020-kr-zapytanie-ofertowe Mon, 16 Nov 2020 09:03:00 +0100