Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "DPS-2-G.261.5.2023 zapytanie ofertowe" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 01:53:47 +0200 <![CDATA[DPS-2-G.261.5.2023 zapytanie ofertowe]]>

Załącznik nr 2

do Regulaminu udzielania zamówień publicznych

 w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto

 

Znak sprawy: DPS-2-G.261.5.2023                                                                             Lębork, dnia 06-06-2023

 

Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku

ul. Wojska Polskiego 43

84-300 Lębork

 

Dane do faktury/rachunku:

NABYWCA:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork

NIP: 8411619072

 

Odbiorca/płatnik:

Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Lęborku

ul. Wojska Polskiego 43

84-300 Lębork

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

............................................................

Dokładna nazwa i adres Wykonawcy

 

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na:

Stała współpraca w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów chemii gospodarczej oraz środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 43.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

- wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na koszt wykonawcy w godzinach od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku,

- dostarczane środki będą opisane w języku polskim oraz muszą posiadać świadectwo jakości producenta i wymagane przepisami atesty (karta charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego ze środków stanowiących przedmiot zamówienia),

- dostarczane środki będą posiadały na opakowaniu termin ważności (nie mniejszy niż 1,5 miesiąca do końca terminu ważności od dnia dostawy),

Artykuły chemii gospodarczej oraz środki czystości zamawiane co miesiąc:

- mleczko Cif zielne z chlorem 750 ml – 14 szt

- preparat Cif stal nierdzewna 500 ml – 1 szt

- druciaki ze słoneczkiem – 5 szt

- gąbki kuchenne XP790 pakowane po 5 szt – 4 opakowania

- gąbki kąpielowe – 10 szt

- krem do rąk ochronny 100 ml – 4 szt

- granulki kret 400 ml – 2 szt

- maszynki do golenia jednorazowe Polsilver – 150 szt

- mydło w płynie antybakteryjne 5 l – 1 szt

- papier toaletowy Kaczor – 84 szt

- proszek do prania E biały – 30 kg

- proszek do prania E kolor – 30 kg

- płyn Ajax 1 l – 13 szt

- płyn Sidolux Marsyjskie 1 l – 13 szt

- płyn do WC Domestos 5 l – 1 szt

- płyn do WC Domestos 750 ml – 2 szt

- płyn do mycia naczyń Ludwik 5 l – 4 szt

- płyn do mycia naczyń Ludwik 500 ml – 3 szt

- płyn do szyb 500 ml – 7 szt

- płyn do płukania tkanin 4 l – 3 szt

- płyn wybielacz ACE 1 l – 6 szt

- płyn do zmywania po sidolux 500 ml –5 szt

- płyn do dezynfekcji blatów kuchennych w atomizerze bez jego zmywania 500 ml – 1 szt

- ręczniki składane – 7 szt

- ręcznik na rolce – zamiennik Torka – 6 szt

- ręczniki kuchenne na rolce pakowane po 2 sztuki – 4 opakownia

- rękawice kuchenne gumowe – 20 par

- oliwka dla dzieci 300 ml – 1 szt

- płyn do płukania ust 500 ml – 1 szt

- dezodorant damski i męski 150 ml – 2 szt

- grzebień – 3 szt

- żel pod prysznic 750 ml – 10 szt

- szampon 1 l – 3 szt

- dezodorant Brie (spray) 300 ml – 2 szt

- pianka do golenia 200 ml – 4 szt

- woda po goleniu 100 ml – 4 szt

- worki na śmiecie 120 l mocne – 160 szt

- worki na śmiecie 60 l mocne – 70 szt

- worki na śmiecie 60 l w rolce 50 szt – 7 opakowań

- zawieszka WC 40 gr – 5 szt

- worki na śmiecie 35 l w rolce 50 szt – 1 opkowania

 

2. Miejsce i termin składania ofert – osobiście sekretariat Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Lęborku ul. Wojska Polskiego 43 bądź email: gospodarczy@dps2.lebork.pl

a)      Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26.06.2023 r. do godz. 11:00. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie brana pod uwagę.

b)      Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26.06.2023 r. o godzinie 12:00 w siedzibie zamawiającego.

3. Termin wykonania zamówieniaod 01-07-2023 r. do 31-12-2023 r.

4. Opis sposobu przygotowania oferty:

a)      Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

      -     Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3),

      -     Wypełniony i podpisany formularz zapytania ofertowego wraz z opisem przedmiotu zamówienia    (załącznik nr 2), 

      -     Wypełniony i podpisany projekt umowy,

      -     Kartę techniczną oferowanego wyrobu,

 b)   Sposób obliczenia ceny w składanej ofercie - cena powinna zawierać:

- wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę – dopuszcza się złożenie kilku wariantów asortymentu,

- cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji w czasie trwania umowy.

c)  cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.       

5. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:

1.   Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się ceną i zgodnością ze specyfikacją.

  1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

6. Dodatkowe informacje

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.

Zamawiający poprawia w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie;

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści ofert. O dokonanej poprawie Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę.

Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;

2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

4) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu dyrektora wydziału zamawiającego;

5) wpłynęła po terminie składania ofert.

Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.

Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.

Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;

2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;

4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

Sporządził:                                                                                         Zatwierdził:

 

.................................................                                                                  ...............................................

Podpis pracownika prowadzącego postępowanie                                                    Podpis i pieczęć dyrektora lub księgowego

7. Załączniki:

-projekt umowy,

-formularz ofertowy.

 

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/dps-2-g-261-5-2023-zapytanie-ofertowe Tue, 06 Jun 2023 14:48:00 +0200