Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Dostawa wyposażenia klasopracowni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku w ramach projektu pn. Samo-dzielni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach)." opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 08:38:59 +0200 <![CDATA[Dostawa wyposażenia klasopracowni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku w ramach projektu pn. Samo-dzielni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).]]>

 

PO.272.1.9.2014                                                                                                             Lębork, 11.03.2014 r. 

Zamawiający   
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
woj. pomorskie
Tel.: 59 863-28-25, fax. 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.com
 

 



ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.7.2014 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: przetargu nieograniczonego na dostawę wyposażenia klasopracowni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku w ramach projektu pn."Samo-dzielni" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).

Postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 i art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zostało unieważnione w następujących częściach:

a)    CZĘŚĆ 3 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Samo-dzielni"
w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - oprogramowanie dydaktyczne

b)    CZĘŚĆ 4 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Samo-dzielni"
w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - wyposażenie do klasopracowni
w zawodzie kucharz


 



UZASADNIENIE

Na CZĘŚĆ 3 firma MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn, ul. Pomorska 49, 84-252 Orle, która złożyła najkorzystniejszą ofertę odstąpiła od popisania umowy. W związku z § 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) następna złożona oferta - znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej (art. 93 ust. 1 pkt. 4).
 
Na CZĘŚĆ 4 firma, PHPU ZUBER Andrzej Zuber ,ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław,  która złożyła najkorzystniejszą ofertę odstąpiła od popisania umowy. W związku z § 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) następna złożona oferta - znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na powyższej podstawie prawnej (art. 93 ust. 1 pkt. 4).

 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.





OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Numer ogłoszenia: 51195 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17979 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia klasopracowni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku w ramach projektu pn. Samo-dzielni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia klasopracowni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku w ramach projektu pn. Samo-dzielni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 6 części: a) CZĘŚĆ 1 - Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - sprzęt komputerowy i multimedialny b) CZĘŚĆ 2 - Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - ploter c) CZĘŚĆ 3 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - oprogramowanie dydaktyczne d) CZĘŚĆ 4 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - wyposażenie do klasopracowni w zawodzie kucharz e) CZĘŚĆ 5 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - wyposażenie do klasopracowni w zawodzie monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - pracownia suchej zabudowy f) CZĘŚĆ 6 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - sprzęt sportowy Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalny i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Ww. sprzęt odpowiedniej jakości, pozwoli na realizację zajęć w formule nowoczesnej, niezbędnej z punktu widzenia aktualnego i przyszłego rynku pracy, na którym odnaleźć mają się uczniowie po ukończeniu szkoły. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe o równoważnych lub lepszych parametrach. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych lub lepszych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Wykonawca zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zobowiązany jest wykazać równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje realizację części zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań. 1. Wymagania ogólne dotyczące sprzętu: a) dostarczone wyposażenie musi być profesjonalne, fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od wad, nie powystawowe i nie regenerowane, zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Całość wyposażenia objętego niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy certyfikatu bezpieczeństwa CE lub innego równoważnego certyfikatu, co potwierdza oświadczenie złożone przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Deklarację zgodności z normą CE lub inny równoważny certyfikat Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z Wyposażeniem do wglądu. b) musi być ze sobą kompatybilny (sprzęt w poz. poz. 1-3; sprzęt w poz. 4) 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) nie przewiduje się możliwości wypłacania Wykonawcy zaliczki. b) Zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko Wykonawcy) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego do Lęborka (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. M. Reja 18, sekretariat). c) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia odpowiednio opakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Razem z przedmiotem zamówienia dostarczy w języku polskim dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi zawierającą wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje, płyty CD wraz z dokumentacją i sterownikami (jeżeli dotyczy) oraz katalogi części zamiennych lub eksploatacyjnych (jeśli będą dostępne). d) Wykonawca dostarczy oprogramowanie niezbędne do prawidłowej pracy dostarczonego Wyposażenia. e) Wykonawca dołączy do oferty karty techniczne (karty katalogowe, dane techniczne) określające parametry oferowanego Wyposażenia. f) Jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione w ciągu 7 dni. g) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonego wyposażenia do czasu dokonania pisemnego odbioru końcowego (bez uwag) potwierdzonego przez osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego. h) Dostarczone wyposażenie powinno być kompletne, uruchomione i gotowe do pracy. 3. Wymogi dotyczące gwarancji dla przedmiotu zamówienia : a) Zamawiający wymaga minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na każdą pozycję wyposażenia wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. b) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. c) karty gwarancyjne muszą być dostarczone dla każdego urządzenia osobno. Każdy element zamówienia należy traktować jako osobną całość i musi zostać dostarczony jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. d) warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone (Zamawiający może usunąć opakowania urządzeń po ich dostarczeniu, co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej). e) Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych sprzętów objętych przedmiotem zamówienia g) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez przedstawiciela Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza Lęborkiem, Wykonawca zapewni : - odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt - dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby - w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi h) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. i) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem awarii, w tym dostarczenie uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego, stwierdzonej w przedmiocie niniejszej umowy obciążają Wykonawcę. j) gwarancja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do żądania wymiany Wyposażenia na wolne od wad lub nieodpłatnej jego naprawy. Wykonawca zobowiązany jest w zakresie gwarancji między innymi do świadczenia nieodpłatnej tj. wliczonej w cenę oferty bieżącej konserwacji, serwisu i przeglądów technicznych wynikających z warunków gwarancji i naprawy w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania (gwarancja on-site). k) gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy. l) w przypadku dwukrotnej awarii tego samego Wyposażenia lub jego elementu Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego Wyposażenia lub jego elementu na nowy m) w okresie gwarancji Wykonawca zapewni wsparcie techniczne, które Zamawiający rozumie: Wsparcie techniczne jest usługą, za pomocą której można skorzystać z wiedzy dostarczonej przez specjalistów wyznaczonych przez Wykonawcę nie wychodząc z biura/laboratorium. Wsparcie techniczne można uzyskać telefonicznie, faxem bądź mailem. Wsparcie techniczne powinno być udzielane bezpłatnie w okresie gwarancyjnym. Czas oczekiwania na odpowiedź nie powinien być dłuższy niż 2 dni robocze.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 30.19.52.00-4, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 37.40.00.00-2, 38.42.31.00-7, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 39.16.21.00-6, 39.22.00.00-0, 39.22.11.80-2, 39.71.13.60-0, 41.65.20.00-1, 44.51.00.00-8, 48.19.00.00-6, 48.30.00.00-1, 48.44.10.00-1, 48.90.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Samo-dzielni współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - sprzęt komputerowy i multimedialny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDWECO Sp. z o.o., ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17793,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21021,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21021,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24683,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - ploter

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6595,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13161,00

  • Waluta: PLN.




PO.272.1.9.2014                                                                                                           Lębork, 21.02.2014 r. 

 
Zamawiający   
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
woj. pomorskie
Tel.: 59 863-28-25, fax. 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.com
 
 



ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.7.2014 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: przetargu nieograniczonego na dostawę wyposażenia klasopracowni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku
w ramach projektu pn."Samo-dzielni" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).


                                                                                                           


Postępowanie zostało unieważnione w następujących częściach:

 

CZĘŚĆ 5 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Samo-dzielni" w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - wyposażenie do klasopracowni w zawodzie monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - pracownia suchej zabudowy

 
CZĘŚĆ 6 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Samo-dzielni" w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - sprzęt sportowy

Postępowanie w części 5 i w części 6 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 -  cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
 



UZASADNIENIE

W związku z tym, że w części 5 i w części 6 cena oferty najkorzystniejszej (oferta z najniższą ceną) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.


W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.





PO.272.1.9.2014
                                                                        Lębork, 21.02.2014 r. 

Zamawiający                                                                                                              
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
woj. pomorskie
Tel.: 59 863-28-25, fax. 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.com

 



INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.7.2014 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: przetargu nieograniczonego na dostawę wyposażenia klasopracowni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku
w ramach projektu pn."Samo-dzielni" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).


 

CZEŚĆ 1 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Samo-dzielni" w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - sprzęt komputerowy i multimedialny
 
Wybrany Wykonawca:
NORDWECO Sp. z o.o.
ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin                     



 Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
 
NORDWECO Sp. z o.o.
 ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin
 
 

Liczba punktów uzyskana -100,00 pkt
 

ProAUDIO AVT Sp. z o. o.
ul. Graniczna 89a, 54-530 Wrocław
 
 

Liczba punktów uzyskana  -  90,17pkt
PHPU ZUBER
ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław
 

Liczba punktów uzyskana -  88,09 pkt
 
 
Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k.
ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
 
 
 

Liczba punktów uzyskana -  85,29 pkt
 

Firma Doradczo-Handlowa ARTU-BIL S. C.
ul. 26 marca 2 B, 44-300 Wodzisław
 
 
 

Liczba punktów uzyskana -   85,16 pkt
 
 

MPC Paweł Oleksiewicz

ul. Podrzeczna 38, 99-300 Kutno

 
 
 

 

Oferta nie podlegała ocenie
 
 
MPC Paweł Oleksiewicz
ul. Podrzeczna 38, 99-300 Kutno
 
 

Oferta nie podlegała ocenie
 
 

KLADREW Urszula Muża-Klamann
ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy
 
 

Oferta nie podlegała ocenie
 
 

CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna
ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom
 
 
 

Oferta nie podlegała ocenie
 

 

CZEŚĆ 2 - Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Samo-dzielni" w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - ploter

Wybrany Wykonawca:
PHPU ZUBER Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław



 Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
 

PHPU ZUBER Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław
 
 

Liczba punktów uzyskana - 100,00 pkt
 
 

Firma Doradczo-Handlowa ARTU-BIL S. C.
ul. 26 marca 2 B, 44-300 Wodzisław
 
 
 


Liczba punktów uzyskana -  84,58 pkt
 
 

MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn
ul. Pomorska 49, 84-252 Orle
 
 
 

Liczba punktów uzyskana -   67,29 pkt
 

 

CZEŚĆ 3 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Samo-dzielni" w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - oprogramowanie dydaktyczne
 

Wybrany Wykonawca:
MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn
ul. Pomorska 49
84-252 Orle                          



 Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
 

MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn
ul. Pomorska 49, 84-252 Orle
 
 
 

Liczba punktów uzyskana - 100,00 pkt
 
 

KLADREW Urszula Muża-Klamann
ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy
 
 
 

Liczba punktów uzyskana -  63,50 pkt
 


CZĘŚĆ 4 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Samo-dzielni" w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - wyposażenie do klasopracowni w zawodzie kucharz
 

Wybrany Wykonawca:
PHPU ZUBER Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław



 Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym
w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
 

PHPU ZUBER Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław
 
 
 

Liczba punktów uzyskana -  100,00 pkt
 

MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn
ul. Pomorska 49, 84-252 Orle
 
 
 

Liczba punktów uzyskana-     61,55 pkt

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 21.02.2014 r.






INFORMACJA O ZMIANIE SIWZ



Specyfikacja została zmodyfikowana z powodu doprecyzowania specyfikacji technicznej (zal. nr 1)
Zmodyfikowana SIWZ jest do pobrania poniżej w załącznikach.






PO.272.1.7.3. 2014                                       Lębork 02.03.2014 r.


Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego: dostawa wyposażenia klasopracowni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku w ramach projektu pn."Samo-dzielni" współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach).

 
W odpowiedzi na fax z dnia 29.01.2014 r. w sprawie zapytań:



  1. Zapytanie

W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 1 część 1, zadanie 2 tablice multimedialne Zamawiający wymaga by tablica była wykonana technologii elektromagnetycznej z jednoczesnym określeniem sposobu obsługi cyt.: „ Dotykowy lub wskaźnik". Przedstawione wymagania są wzajemnie sprzeczne.
a) tablice elektromagnetyczne są obsługiwane za pomocą elektronicznych pisaków.
b) obsługa dotykowa ( palec, dowolny wskaźnik lub inny nieprzezroczysty przedmiot) jest oferowana przez tablice wykonane w technologii optycznej (kamery lub pozycjonowanie w podczerwieni?
Pytanie 1: Czy Zamawiający sprecyzuje oczekiwania dotyczące obsługi i technologii wykonania tablic?


Zamawiający odpowiada:

Zamawiający w SIWZ (CZĘŚĆ 1 Zadanie 2. Tablice multimedialne) opisał minimalne wymagania, parametry i funkcje, jakie ma spełniać tablica multimedialna, w tym sposób obsługi: dotykowy lub wskaźnik rozumiejąc przez słowo wskaźnik przedmiot umożliwiający dokonywanie operacji na tablicy multimedialnej bez określenia jego właściwości technologicznych. W odpowiedzi na wątpliwości pytającego dotyczące sposobu obsługi Zamawiający możliwość sposobu obsługi za pomocą pisaka



  1. Zapytanie

W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 1 część 1, zadanie 2 tablice multimedialne Zamawiający wymaga cyt.: „ Rozdzielczość rzeczywista nie mniej niż 32768x32738". Parametr rozdzielczość w odniesieniu do tablicy interaktywnej jest pojęciem marketingowym- nazwą tą określa się ( często błędnie) dosłownie wszystko, co ma, choć trochę wspólnego z obrazem i drukiem. Jest to pojęcie, które zostało zaczerpnięte jeszcze z czasów drukarek igłowych. Dpi ( z ang. dot-per-inch), określało ilość punktów, jakie była w stanie wygenerować głowica drukarki igłowej na odcinku jednego cala. Właśnie dpi ( ang. dots per inch) - liczba plamek (kropek) przypadająca na cal jest jednostkę rozdzielności. Jest stosowana do określenia rozdzielczości drukarek, ploterów, naświetlarek itp. Pojęcie to jest bardzo rozpowszechnione i często stosowane także, jako potoczny zamiennik określeń pokrewnych: ppi ( pixels per inch- pikseli na cal), czyli jednostek rozdzielczości obrazów bitmapowych oraz spi ( Samales per inch- próbek na cal) czyli jednostek rozdzielczości skanerów. Jednostka dpi opisuje stopień oddania szczegółów obrazu- określa gęstość możliwych do uchwycenia szczegółów obrazu, który jest rozumiany, jako układ plamek, których środki pozostają w stałych odległościach względem siebie a ułożone są w rzędach
i kolumnach. Rozdzielczość pozioma ( w rzędach) jest rzeczywistą rozdzielczością urządzenia i jeśli nie podano inaczej, oznacza także rozdzielczość pionową. Przedstawiony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia parametr rozdzielczość określony, jako 32768x 3738 (poza błędem pisarskim- vide: http://www.vidis.pl/index.php?module=katalog&kategoria=4&archiwum=&grupa=1&strona=1&id=1171&tab=parametry, zawiera poważną nieścisłość- nie precyzuje jednostek, w których zostaje wyrażony wymóg 32768x 32768. W związku z tym

Pytanie 2:

A) Czy Zamawiający zrezygnuje z niemierzalnego parametru, nie mającego żadnego związku z wyświetlanym na tablicy obrazem (decyduje rozdzielczość projektora)?
B) Jeżeli nie- proszę o sprecyzowanie jednostek, których dotyczy parametr, oraz planowanego sposobu oceny spełniania przez oferowany sprzęt tego wymogu ( opisy podawane na stronach internetowych dystrybutorów i producentów sprzętu nie podają sposobu ich obliczenia, przez co są to parametr nieporównywalne).

 
Zamawiający odpowiada:

Zamawiający w SIWZ (CZĘŚĆ 1 Zadanie 2. Tablice multimedialne) na wskutek pytania o parametr rzeczywistej rozdzielczości tablicy multimedialnej rezygnuje z określania tego parametru.



  1. Zapytanie

W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 1 część 1, zadanie 2 tablice multimedialne Zamawiający wymaga tablicy o przekątnej powierzchni  roboczej minimum 77", podając jednocześnie
w ślad za http://www.vidis.pl/index.php?module=katalog&kategoria=4&archiwum=&grupa =1&strona=1&id=1171&tab=parametry dokładnie rozumiany tej powierzchni z nietypową wysokością 1166mm. Standard to 1160mm.

Pytanie 3: Czy Zamawiający dopuści, jako rozwiązanie równoważne tablicę o wysokości 1160 mm, spełniającą wszystkie pozostałe warunki ( tolerancja wymiarów na poziomie 0,5%)?


Zamawiający odpowiada:

Zamawiający w SIWZ (CZĘŚĆ 1 Zadanie 2. Tablice multimedialne) zmienił wysokość tablicy z 1166 mm na 1160 mm

 


  1. Zapytanie

W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Załącznik nr1 część 1, zadanie 1 projektory multimedialne zamawiający podobnie jak we wszystkich pozostałych zadaniach, wymaga ich zgodność
z pozostałymi zakupami w część 1. Wymóg możliwości wyświetlenia obrazu o przekątnej ekranu 0,58m- 6,45 m ( jedynie projektor Vivitek D556 spełnia powyższy warunek- umożliwia wyświetlanie obrazu o przekątne 23"- 256" vide: http://www.vidis.pl/index.php?module= katalog&kategoria=4&archiwum=&grupa=1&strona=1&id=1171&tab=parametry jest wymogiem zbyt wygórowanym, znacznie przeważającym wymagania koniczne- jeżeli Zamawiający wymaga, by zaoferowane tablice ( przekątna 195,58 cm) i ekrany ( przekątna 275 cm) były kompatybilne z zaoferowanymi projektorami wystarczy, aby maksymalna odległość wynosiła 300 cm.

Pytanie 4:

A) Czy zamawiający usunie z opisu przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 1 część 1, zadanie 1 projektory multimedialne- wymogu przekątnej ekranu 0, 58- 6, 45m ( tylko projektor Vivitek D556 spełnia ten wymóg)?
B) Czy zamawiający dokona zmiany opisu przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 1 część 1 zdanie 1 projektory multimedialne na: przekątna ekranu- , multimedialny 1,95 m?

 
Zamawiający odpowiada:

Zamawiający w SIWZ (CZĘŚĆ 1 Zadanie 1. Projektory multimedialne) nad tabelą umieścił zapis Minimalne wymagania, parametry i funkcje, jakie ma spełniać projektor. Zapis ten odnosi się do wszystkich pozycji w tabeli, w której określono poszczególne parametry. W związku z powyższym nie zachodzi sytuacja wskazania producenta projektora multimedialnego, gdyż oferent ma możliwość dostarczenia sprzętu o parametrach lepszych niż określone w SIWZ zgodnie z zapisem nad tabelą.



  1. Zapytanie

W szczegółowym opisie zamówienia, Załącznik nr 1 część 1, zadanie 5 ekrany projekcyjne Zamawiający wymaga zaoferowania ekranów projekcyjnych o wymiarach minimalni 2200x 1200 mm i formacie obrazu 16: 9, z jednoczesnym wymogiem zgodność z pozostałymi zakupami z Części zamówienia. Zwracam uwagę, że projektory (cz. 1, zad. 2) mają mieć format 4:3
Pytanie 5: Czy Zamawiający sprecyzuje oczekiwania dotyczące wymiarów ekranu oraz oczekiwanej zgodność z pozostałymi zakupami z części 1? 


Zamawiający odpowiada:

Zamawiający w SIWZ (CZĘŚĆ 1 Zadanie 5. Ekrany projekcyjne) określił format obrazu tak, aby obraz wyświetlany z projektora mieścił się na ekranie i nie był wyświetlany poza boki ekranu.


W odpowiedzi na mail z dnia 03.02.2014 r. . w sprawie zapytania:

W części 1 montaż dotyczy tylko zadania nr 2 - tablicy interaktywnej. Na czym on ma polegać? W zadaniu nr 1 jest projektor multimedialny, który jak wynika z opisu, ma być na mobilnym, nie montowanym na stałe (brak w opisie uchwytu sufitowego, długość kabla sygnałowego 2 m). Czy zamawiający wymaga aby wykonać również przyłącze ścienne, umożliwiające połączenie tablicy i komputera?


Zamawiający odpowiada:

Zamawiający wymaga, aby tablica interaktywna została zamontowana we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Natomiast Zamawiający nie wymaga montowania projektora i wykonywania przyłącza ściennego.





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Numer ogłoszenia: 17979 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia klasopracowni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku w ramach projektu pn. Samo-dzielni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia klasopracowni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lęborku w ramach projektu pn. Samo-dzielni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 6 części: a) CZĘŚĆ 1 - Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - sprzęt komputerowy i multimedialny b) CZĘŚĆ 2 - Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - ploter c) CZĘŚĆ 3 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - oprogramowanie dydaktyczne d) CZĘŚĆ 4 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - wyposażenie do klasopracowni w zawodzie kucharz e) CZĘŚĆ 5 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - wyposażenie do klasopracowni w zawodzie monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - pracownia suchej zabudowy f) CZĘŚĆ 6 Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - sprzęt sportowy Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalny i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Ww. sprzęt odpowiedniej jakości, pozwoli na realizację zajęć w formule nowoczesnej, niezbędnej z punktu widzenia aktualnego i przyszłego rynku pracy, na którym odnaleźć mają się uczniowie po ukończeniu szkoły. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe o równoważnych lub lepszych parametrach. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych lub lepszych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Wykonawca zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zobowiązany jest wykazać równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje realizację części zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań. 1. Wymagania ogólne dotyczące sprzętu: a) dostarczone wyposażenie musi być profesjonalne, fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od wad, nie powystawowe i nie regenerowane, zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. Całość wyposażenia objętego niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy certyfikatu bezpieczeństwa CE lub innego równoważnego certyfikatu, co potwierdza oświadczenie złożone przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Deklarację zgodności z normą CE lub inny równoważny certyfikat Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z Wyposażeniem do wglądu. b) musi być ze sobą kompatybilny (sprzęt w poz. poz. 1-3; sprzęt w poz. 4) 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) nie przewiduje się możliwości wypłacania Wykonawcy zaliczki. b) Zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko Wykonawcy) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego do Lęborka (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. M. Reja 18, sekretariat). c) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia odpowiednio opakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Razem z przedmiotem zamówienia dostarczy w języku polskim dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi zawierającą wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje, płyty CD wraz z dokumentacją i sterownikami (jeżeli dotyczy) oraz katalogi części zamiennych lub eksploatacyjnych (jeśli będą dostępne). d) Wykonawca dostarczy oprogramowanie niezbędne do prawidłowej pracy dostarczonego Wyposażenia. e) Wykonawca dołączy do oferty karty techniczne (karty katalogowe, dane techniczne) określające parametry oferowanego Wyposażenia. f) Jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione w ciągu 7 dni. g) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonego wyposażenia do czasu dokonania pisemnego odbioru końcowego (bez uwag) potwierdzonego przez osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego. h) Dostarczone wyposażenie powinno być kompletne, uruchomione i gotowe do pracy. 3. Wymogi dotyczące gwarancji dla przedmiotu zamówienia : a) Zamawiający wymaga minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na każdą pozycję wyposażenia wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. b) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego. c) karty gwarancyjne muszą być dostarczone dla każdego urządzenia osobno. Każdy element zamówienia należy traktować jako osobną całość i musi zostać dostarczony jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. d) warunki gwarancji nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których urządzenia zostaną dostarczone (Zamawiający może usunąć opakowania urządzeń po ich dostarczeniu, co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej). e) Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych sprzętów objętych przedmiotem zamówienia g) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez przedstawiciela Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza Lęborkiem, Wykonawca zapewni : - odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt - dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby - w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 25 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi h) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. i) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usunięciem awarii, w tym dostarczenie uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego, stwierdzonej w przedmiocie niniejszej umowy obciążają Wykonawcę. j) gwarancja obejmuje uprawnienie Zamawiającego do żądania wymiany Wyposażenia na wolne od wad lub nieodpłatnej jego naprawy. Wykonawca zobowiązany jest w zakresie gwarancji między innymi do świadczenia nieodpłatnej tj. wliczonej w cenę oferty bieżącej konserwacji, serwisu i przeglądów technicznych wynikających z warunków gwarancji i naprawy w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania (gwarancja on-site). k) gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy. l) w przypadku dwukrotnej awarii tego samego Wyposażenia lub jego elementu Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego Wyposażenia lub jego elementu na nowy m) w okresie gwarancji Wykonawca zapewni wsparcie techniczne, które Zamawiający rozumie: Wsparcie techniczne jest usługą, za pomocą której można skorzystać z wiedzy dostarczonej przez specjalistów wyznaczonych przez Wykonawcę nie wychodząc z biura/laboratorium. Wsparcie techniczne można uzyskać telefonicznie, faxem bądź mailem. Wsparcie techniczne powinno być udzielane bezpłatnie w okresie gwarancyjnym. Czas oczekiwania na odpowiedź nie powinien być dłuższy niż 2 dni robocze..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 30.19.52.00-4, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 37.40.00.00-2, 38.42.31.00-7, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 39.16.21.00-6, 39.22.00.00-0, 39.22.11.80-2, 39.71.13.60-0, 42.65.20.00-1, 45.51.00.00-8, 48.19.00.00-6, 48.30.00.00-1, 48.44.10.00-1, 48.90.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji, co najmniej 2 dostaw podobnego rodzaju w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dla poszczególnych części wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji, co najmniej 2 dostaw podobnego rodzaju w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dla poszczególnych części wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie, co najmniej 2 odpowiednio dla poszczególnych części - (Załącznik nr 5), wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw - zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji zamówienia - Załącznik nr 8 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Samo-dzielni współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - sprzęt komputerowy i multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalny i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Ww. sprzęt odpowiedniej jakości, pozwoli na realizację zajęć w formule nowoczesnej, niezbędnej z punktu widzenia aktualnego i przyszłego rynku pracy, na którym odnaleźć mają się uczniowie po ukończeniu szkoły. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe o równoważnych lub lepszych parametrach. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych lub lepszych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Wykonawca zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zobowiązany jest wykazać równoważność. CZĘŚĆ 1 obejmuje następujące zadania: ZADANIE 1. Projektory multimedialne - 3 sztuki ZADANIE 2. Tablice multimedialne - 3 sztuki ZADANIE 3. Kolorowe drukarki laserowe ze skanerem - 3 sztuki ZADANIE 4. Laptopy z oprogramowaniem systemowym - 2 sztuki ZADANIE 5. Ekrany projekcyjne wraz z wieszakami do mocowania - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.52.00-4, 30.21.31.00-6, 30.21.11.10-0, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - ploter.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalny i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Ww. sprzęt odpowiedniej jakości, pozwoli na realizację zajęć w formule nowoczesnej, niezbędnej z punktu widzenia aktualnego i przyszłego rynku pracy, na którym odnaleźć mają się uczniowie po ukończeniu szkoły. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe o równoważnych lub lepszych parametrach. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych lub lepszych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Wykonawca zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zobowiązany jest wykazać równoważność. ZADANIE 1. Ploter - wielkoformatowa drukarka do wykonywania wydruków i prac na przedmiotach: rysunek techniczny i dokumentacja techniczna - 1 sztuka Minimalne wymagania, parametry i funkcje dla plotera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - oprogramowanie dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalny i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Ww. sprzęt odpowiedniej jakości, pozwoli na realizację zajęć w formule nowoczesnej, niezbędnej z punktu widzenia aktualnego i przyszłego rynku pracy, na którym odnaleźć mają się uczniowie po ukończeniu szkoły. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe o równoważnych lub lepszych parametrach. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych lub lepszych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Wykonawca zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zobowiązany jest wykazać równoważność. CZĘŚĆ 3 obejmuje następujące zadania: ZADANIE 1. Oprogramowanie do kosztorysowania - 1 sztuka ZADANIE 2. Oprogramowanie do projektowania - 1 sztuka ZADANIE 3. Oprogramowanie do układania jadłospisów - 1 sztuka ZADANIE 4. Oprogramowanie do kalkulacji kosztów produkcji w garmażerii - 1 sztuka ZADANIE 5. Oprogramowanie logopedyczne - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 48.30.00.00-1, 48.44.10.00-1, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - wyposażenie do klasopracowni w zawodzie kucharz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalny i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Ww. sprzęt odpowiedniej jakości, pozwoli na realizację zajęć w formule nowoczesnej, niezbędnej z punktu widzenia aktualnego i przyszłego rynku pracy, na którym odnaleźć mają się uczniowie po ukończeniu szkoły. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe o równoważnych lub lepszych parametrach. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych lub lepszych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Wykonawca zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zobowiązany jest wykazać równoważność. CZĘŚĆ 4 obejmuje następujące zadania: ZADANIE 1. Piec piekarniczy z termoobiegiem - 1 sztuka ZADANIE 2. Zestaw tablic poglądowych do zajęć z przedmiotów zawodowych -1 zestaw ZADANIE 3. Zestaw odzieży roboczej do zajęć - zestawy dla 11 osób ZADANIE 4. Zestawy garnków do pracowni kucharskiej - 1 zestaw ZADANIE 5. Mikrofalówki - 3 sztuki ZADANIE 6. Urządzenie do wyparzania jaj - 1 sztuka ZADANIE 7. Stoły produkcyjne garmażeryjne - 3 sztuki ZADANIE 8. Wielofunkcyjne roboty kuchenne - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.16.21.00-6, 39.22.11.80-2, 39.71.13.60-0, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - wyposażenie do klasopracowni w zawodzie monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - pracownia suchej zabudowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalny i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Ww. sprzęt odpowiedniej jakości, pozwoli na realizację zajęć w formule nowoczesnej, niezbędnej z punktu widzenia aktualnego i przyszłego rynku pracy, na którym odnaleźć mają się uczniowie po ukończeniu szkoły. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe o równoważnych lub lepszych parametrach. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych lub lepszych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Wykonawca zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zobowiązany jest wykazać równoważność. CZĘŚĆ 5 obejmuje następujące zadania: ZADANIE 1. Zestaw tablic poglądowych do zajęć z przedmiotów zawodowych -1 zestaw ZADANIE 2. Zestaw odzieży roboczej do zajęć - zestawy dla 12 osób ZADANIE 3. Mieszarki ręczne do zapraw - 3 sztuki ZADANIE 4. Szlifierki do suchej zabudowy - 3 sztuki ZADANIE 5. Wiertarki udarowe - 3 sztuki ZADANIE 6. Poziomice laserowe - 3 sztuki ZADANIE 7. Zestawy wzorników kątowych - 3 zestawy ZADANIE 8. Wanny do zapraw - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1, 44.51.00.00-8, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć w ramach projektu Samo-dzielni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Lęborku - sprzęt sportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być profesjonalny i fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używany, nie powystawowy. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, np. z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Ww. sprzęt odpowiedniej jakości, pozwoli na realizację zajęć w formule nowoczesnej, niezbędnej z punktu widzenia aktualnego i przyszłego rynku pracy, na którym odnaleźć mają się uczniowie po ukończeniu szkoły. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe o równoważnych lub lepszych parametrach. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie urządzeń równoważnych lub lepszych w stosunku do opisanych w SIWZ, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych urządzeń. Wykonawca zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zobowiązany jest wykazać równoważność. CZĘŚĆ 6 obejmuje następujące zadania: ZADANIE 1. Ławka do ćwiczeń sportowych z ciężarkami - 1 sztuka ZADANIE 2. Piłki do koszykówki - 15 sztuk ZADANIE 3. Piłki do siatkówki - 15 sztuk ZADANIE 4. Pompki z igłą do piłek - 5 sztuk ZADANIE 5. Piłki do piłki nożnej -10 sztuk ZADANIE 6. Piłki do piłki nożnej halowej - 10 sztuk ZADANIE 7. Pachołki treningowe - 15 sztuk ZADANIE 8. Szarfy gimnastyczne - 20 sztuk ZADANIE 9. Ciśnieniomierz - 1 sztuka ZADANIE 10. Piłki do piłki ręcznej - 10 sztuk ZADANIE 11. Rakietki do tenisa stołowego - 12 sztuk ZADANIE 12. Piłki do aerobiku - 10 sztuk ZADANIE 13. Regał na sprzęt sportowy - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 38.42.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/dostawa-wyposazenia-klasopracowni-specjalnego-osrodka-szkolno-wychowawczego-w-leborku-w-ramach-projektu-pn-samo-dzielni-wspolfinansowanego-ze-srodkow-unii-europejskiej-w-ramach-europejskiego-funduszu-spolecznego-program-operacyjny-kapital-ludzki-prioryt-4 Tue, 28 Jun 2016 13:07:00 +0200