Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Dostawa materiałów biurowych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej." opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Sun, 08 Jun 2025 13:13:53 +0200 <![CDATA[Dostawa materiałów biurowych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.]]>
Dostawa materiałów biurowych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu innowacyjnego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 179495 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147857 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu innowacyjnego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych dla Powiatu Lęborskiego w ramach innowacyjnego projektu pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku, przy ul. Czołgistów 5, pok. 217 (II piętro). Materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. W ramach wykonania umowy Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiot umowy w ustalonym terminie do siedziby Zamawiającego - pokoju 217 Starostwa Powiatowego w Lęborku. Termin realizacji przedmiotu umowy: 10 dni od dnia podpisania umowy. Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, podpisanego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Po podpisaniu protokołu i uregulowaniu płatności wynikającej z faktury przedmiot umowy przechodzi na własność Zamawiającego. Minimum jeden dzień przed dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy. Dostarczany przedmiot umowy musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonych materiałów Wykonawca wymieni niezwłocznie wadliwe materiały i dostarczy nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, na spełniające warunki określone w niniejszej umowie. W przypadku stwierdzenia wad Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w ramach wynagrodzenia, określonego w ofercie. Stwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia wad będzie stanowić podstawę do sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na objęty przedmiotem umowy asortyment na okres gwarancji udzielonej przez producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się poniżej: 1. brulion - w twardej oprawie 1 szt.-co najmniej 96 kartek w kratkę - szt. - 5 2. cienkopisy - różnokolorowe (1 kpl = 10 szt.) - komplet - 5 3. folia laminacyjna - A4 100 mic (1 op. = 100 szt.) - opakowanie - 1 4. grzbiet drutowy - 8 mm (36-50 kartek), (1 opak. = 100 szt.) - opakowanie- 2 5. okładki do bindowania - przeźroczyste pakowane po 50 szt. (1 opakowanie = 50 sztuk) - opakowanie - 4 6. okładki do bindowania - jednobarwne pakowane po 50 szt. (1 opakowanie = 50 sztuk) - opakowanie - 4 7. koszulki na dokumenty - format A4, krystaliczne, gruba folia, przeźroczyste, wzmocniony brzeg z perforacją, otwierana na górze, grubość co najmniej 50 um (1 opakowanie = 100 szt.) - opakowanie - 5 8. marker permanentny - z okrągła końcówką, 4 mm; długość linii pisania 200m; grubość linii pisania 2-4 mm (razem 8 sztuk; po 2 szt. w każdym kolorze: zielony, niebieski, czerwony, czarny) - szt. - 8 9. papier A4 biały - do drukarek laserowych grub. 160g/m2 (1 opakowanie =ryza 250 arkuszy) - opakowanie - 5 10. papier A4 kolorowy - mix 16 kolorów grub. 80g/m2 (1 opakowanie = ryza 160 arkuszy) - opakowanie - 5 11. papier A4 biały - do drukarek laserowych grub. 80g/m2 (1 opakowanie= ryza 500 arkuszy) - opakowanie - 50 12. papier naklejkowy - (1 opakowanie = 100 arkuszy) - opakowanie - 1 13. płyty CD-R - płyty CD-R z kopertami - szt. - 100 14. płyty DVD - płyty DVD z kopertami - szt. - 100 15. segregator biurowy - A4 50mm, kolor czerwony - szt. - 20 16. segregator biurowy - A4 75mm, kolor czerwony - szt. - 20 17. skoroszyt - format A4, z perforacją na grzbiecie umożliwiającą wpięcie do każdego rodzaju segregatora, tylna okładka kolor czerwony, przednia okładka przeźroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu zawartości, wykonany z folii PCV - szt. - 100 18. wąsy z mechanizmem skoroszytowym - wąsy z mechanizmem skoroszytowym (1 opak. = 250 szt.) - opakowanie - 1 19. zakładki indeksujące - 20x50 mm (w opakowaniu 4 kolory - 4x50 szt.) -opakowanie - 5 20. zakreślacze kolorowe fluoroscencyjne - grubość linii pisania 1-5 mm (5 szt. - każdy w innym kolorze) - szt. - 5 21. komplet markerów do tablic suchościeralnych wraz z gąbką - w opakowaniu 4 podstawowe kolory markerów - opakowanie - 3 22. blok do flipcharta biały - 65x100 cm, gramatura co najmniej 70 g, blok klejony (1 opakowanie = 40 arkuszy) - opakowanie - 5..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.59.11-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Droga do samodzielności współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU AGAT Alicja Gołąbek, ul. Dębogórska 50, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1178,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1419,38

  • Oferta z najniższą ceną: 1419,38 / Oferta z najwyższą ceną: 1919,10

  • Waluta: PLN.




03.08.2012r.

INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.49.2012.

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są

 
dostawa materiałów biurowych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu innowacyjnego pn. „Droga do samodzielności" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII „Promocja integracji społecznej", Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej)
                                          

Zamawiający

Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl

  informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty



Wybrany Wykonawca :                                
PHU AGAT Alicja Gołąbek
ul. Dębogórska 50
84-230 Rumia

 

Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.

 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
PHU AGAT Alicja Gołąbek
ul. Dębogórska 50
84-230 Rumia
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA
100,00 pkt
 
MIR CENTRUM KOMPUTEROWE Mirosław Ramczyk
ul. Gdańska 1
83-300 Kartuzy
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA
73,96 pkt
 
BIURO PLUS LEWANDOWSKI S.J.
ul. Sprzeczna 27
62-002 Suchy Las
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA
80,88 pkt

 
 

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty                                  2012-08-03

 

 



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Numer ogłoszenia: 147857 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa
materiałów biurowych dla Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. Droga
do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w
ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał
Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2
Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej
Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów
biurowych dla Powiatu Lęborskiego w ramach innowacyjnego projektu pn.
Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w
ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał
Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2
Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej
Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Starostwa
Powiatowego w Lęborku, przy ul. Czołgistów 5, pok. 217 (II piętro).
Materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być
profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od
jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i
roszczeń osób trzecich.
W ramach wykonania umowy Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko,
własnymi siłami przedmiot umowy w ustalonym terminie do siedziby
Zamawiającego - pokoju 217 Starostwa Powiatowego w Lęborku. Termin
realizacji przedmiotu umowy: 10 dni od dnia podpisania umowy.
Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo -
odbiorczego, podpisanego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli
Zamawiającego i Wykonawcy. Po podpisaniu protokołu i uregulowaniu
płatności wynikającej z faktury przedmiot umowy przechodzi na własność
Zamawiającego. Minimum jeden dzień przed dostawą Wykonawca poinformuje
Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy. Dostarczany przedmiot umowy
musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego uszkodzeniu lub pogorszeniu
stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wykonawca ponosi
odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego przedmiotu umowy. W
przypadku stwierdzenia wad dostarczonych materiałów Wykonawca wymieni
niezwłocznie wadliwe materiały i dostarczy nie później niż w ciągu 3 dni
roboczych od daty zgłoszenia, na spełniające warunki określone w
niniejszej umowie. W przypadku stwierdzenia wad Wykonawca zobowiązuje
się do ich usunięcia w ramach wynagrodzenia, określonego w ofercie.
Stwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia wad będzie stanowić podstawę
do sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wykonawca udziela
Zamawiającemu gwarancji na objęty przedmiotem umowy asortyment na okres
gwarancji udzielonej przez producenta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem minimalnych
wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań
technicznych i jakościowych znajduje się poniżej:
1. brulion - w twardej oprawie 1 szt.-co najmniej 96 kartek w kratkę -
szt. - 5
2.  cienkopisy - różnokolorowe (1 kpl = 10 szt.) - komplet  - 5
3. folia laminacyjna - A4 100 mic (1 op. = 100 szt.) - opakowanie - 1
4. grzbiet drutowy - 8 mm (36-50 kartek), (1 opak. = 100 szt.)  -
opakowanie- 2
5. okładki do bindowania - przeźroczyste pakowane po 50 szt.  (1
opakowanie = 50 sztuk) -  opakowanie - 4
6. okładki do bindowania  - jednobarwne pakowane po 50 szt. (1
opakowanie = 50 sztuk) - opakowanie - 4
7. koszulki na dokumenty  - format A4, krystaliczne, gruba folia,
przeźroczyste, wzmocniony brzeg z perforacją, otwierana na górze,
grubość co najmniej 50 um (1 opakowanie = 100 szt.) - opakowanie - 5
8. marker permanentny  - z okrągła końcówką, 4 mm; długość linii pisania
200m; grubość linii pisania 2-4 mm (razem 8 sztuk; po 2 szt. w każdym
kolorze: zielony, niebieski, czerwony, czarny) - szt. - 8
9. papier A4 biały - do drukarek laserowych grub. 160g/m2 (1 opakowanie =
ryza 250 arkuszy) - opakowanie - 5
10. papier A4 kolorowy - mix 16 kolorów grub. 80g/m2 (1 opakowanie =
ryza 160 arkuszy) - opakowanie - 5
11. papier A4 biały - do drukarek laserowych grub. 80g/m2  (1 opakowanie
= ryza 500 arkuszy) - opakowanie - 50
12. papier naklejkowy  - (1 opakowanie = 100 arkuszy) - opakowanie - 1
13. płyty CD-R  - płyty CD-R z kopertami - szt. - 100
14. płyty DVD  - płyty DVD z kopertami - szt. - 100
15. segregator biurowy - A4 50mm, kolor czerwony - szt. - 20
16. segregator biurowy - A4 75mm, kolor czerwony - szt. - 20
17. skoroszyt - format A4, z perforacją na grzbiecie umożliwiającą
wpięcie do każdego rodzaju segregatora, tylna okładka kolor czerwony,
przednia okładka przeźroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu
zawartości, wykonany z folii PCV - szt. - 100
18. wąsy z mechanizmem skoroszytowym  - wąsy z mechanizmem skoroszytowym
(1 opak. = 250 szt.) - opakowanie - 1
19. zakładki indeksujące - 20x50 mm (w opakowaniu 4 kolory - 4x50 szt.) -
opakowanie - 5
20. zakreślacze kolorowe fluoroscencyjne - grubość linii pisania 1-5 mm
(5 szt. - każdy w innym kolorze) - szt. - 5
21. komplet markerów do tablic suchościeralnych wraz z gąbką - w
opakowaniu 4 podstawowe kolory markerów - opakowanie - 3
22. blok do flipcharta biały - 65x100 cm, gramatura co najmniej 70 g,
blok klejony (1 opakowanie = 40 arkuszy) - opakowanie - 5.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.59.11-1.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy


III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
    spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

     
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy
      wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał
      innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
      zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
      zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego
warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie
niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru -
zał. nr 1 do SIWZ
- oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z
wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o
udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego
zamówienia obowiązani są przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia
warunków, o których mowa w art.24. ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem
wzoru - zał. nr 3 do SIWZ

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani
są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których
wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca
przewiduje taki udział)

5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych
podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając
w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w
języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne:
nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których
nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do
zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego
Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy
b) zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o niegorszych parametrach w
przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja
obecnego zostanie zaprzestana.

Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod
rygorem nieważności.
Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której
mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
26.07.2012 godzina 13:30, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w
Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. Droga do samodzielności współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program
Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej
Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora
ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/dostawa-materialow-biurowych-dla-powiatu-leborskiego-w-ramach-projektu-pn-droga-do-samodzielnosci-wspolfinansowanego-ze-srodkow-unii-europejskiej-w-ramach-europejskiego-funduszu-spolecznego-program-operacyjny-kapital-ludzki-priorytet-vii-promocja-integrac Mon, 27 Jun 2016 11:52:00 +0200