Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "Dostawa i montaż wyposażenia dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25 w ramach projektu p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego ze środków Powiatu Lęborskiego i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy B" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Fri, 27 Jun 2025 17:42:04 +0200 <![CDATA[Dostawa i montaż wyposażenia dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25 w ramach projektu p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego ze środków Powiatu Lęborskiego i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy B]]>
Dostawa i montaż wyposażenia dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25 w ramach projektu p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego ze środków Powiatu Lęborskiego i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk).

Numer ogłoszenia: 139793 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172964 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25 w ramach projektu p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego ze środków Powiatu Lęborskiego i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25 w ramach projektu p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego ze środków Powiatu Lęborskiego i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.52.11.00-5, 37.41.41.00-4, 39.14.13.00-5, 39.14.31.23-4, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.15.00.00-8, 39.51.11.00-8, 39.51.61.20-9, 39.51.21.00-5, 39.51.25.00-9, 39.22.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego ze środków Powiatu Lęborskiego i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM ZAOPATRZENIA SZKÓŁ Ulart - Cezas, Al. 11 Listopada 156, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5862,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5784,69

  • Oferta z najniższą ceną: 5784,69 / Oferta z najwyższą ceną: 8515,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM ZAOPATRZENIA SZKÓŁ Ulart - Cezas, Al. 11 Listopada 156, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22826,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23437,65

  • Oferta z najniższą ceną: 23437,65 / Oferta z najwyższą ceną: 34258,00

  • Waluta: PLN.




INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze RP.272.1.38.2012

o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:

Dostawa i montaż wyposażenia dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25

w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba", współfinansowanego ze środków Powiatu Lęborskiego i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk).

Zamawiający
Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl www.powiat-lebork.pl



informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wybrany Wykonawca: w części 1 i 2
CENTRUM ZAOPATRZENIA SZKÓŁ
Ulart - Cezas
Al. 11 Listopada 156
66-400 Gorzów Wielkopolski
 



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
W&A Adam Wasilewski
ul. Powstańców Wlkp. 47/5
63 - 800 Gostyń
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA

Część 1  - 89,41 pkt
Część 2  - 80,74 pkt
 
KOMA
Marek Kołodziejczyk
Sidzina 670
34 - 236 Sidzina
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA

Część 2 - 81,13 pkt
 
KLASS MEBLE BIUROWE I HOTELOWE
Bogusława Kalinowska
75-220 Koszalin, ul. Różana 1
76-200 Słupsk, ul. Lutosławskiego 18
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA

Część 2  - 97,59 pkt
 
PHPU ZUBER Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29 c
50-424 Wrocław
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA

Część 1 - 96,57 pkt
 
CENTRUM SEDNO Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA

Część 2 - 87,61 pkt
 
P.P.H.U. Sławomir Złoch „Edu Max"
Bącka Huta17 c
83-334 Miechucino
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA

Część 1  - 67,94 pkt
Część 2  - 68,42 pkt
 
 
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania
 
BRAK
 
 
 
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
 
BRAK
 

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 05-06-2012

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin ustalony zgodnie z art. 94 ust 1 ustawy, po którego upływie może zostać zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego mija z końcem dnia 11-06-2012





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Numer ogłoszenia: 172964 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25 w ramach projektu p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego ze środków Powiatu Lęborskiego i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25,w ramach projektu p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego w 15% ze środków Powiatu Lęborskiego i 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk). Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I obejmuje dostawę: kocy (sztuk 19), kompletów pościeli (sztuk 19), poduszek (sztuk 19), prześcieradeł (sztuk 19), kołder (sztuk 19), lampek nocnych (sztuk 6), czajników bezprzewodowych (sztuk 2), stanowiących doposażenie noclegowni w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, ich wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz koszt transportu, w ramach projektu pn. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego w 15% ze środków Powiatu Lęborskiego i w 85% z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk). Część II obejmuje dostawę: materacy sprężynowych (sztuk 19), mebli sosnowych w kolorze ciemny orzech, tj. pojedynczych łóżek z wkładami pod materac i szufladami na pościel (sztuk 5), szaf 3-drzwiowych (sztuk 4), szaf 2-drzwiowych (sztuk 2), łóżek piętrowych wyposażonych w drabinkę, szufladę na pościel oraz wkłady pod materac (sztuk 7), szafek nocnych z dwiema szufladami (sztuk 6), stół prostokątny, stołów kwadratowych (sztuk 2), krzeseł (sztuk 13) stanowiących doposażenie noclegowni w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, oraz w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, ich wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz koszt transportu, w ramach projektu pn. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego w 15% ze środków Powiatu Lęborskiego i w 85% z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk). Zakres dostawy obejmuje: - dostarczenie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, - rozładunek, rozpakowanie, montaż (skręcenie, umocowanie) oraz ustawienie i wypoziomowanie we wskazanych pomieszczeniach, - uprzątnięcie i wywiezienia z terenu Zamawiającego wszelkich opakowań (kartony, folie, itp.). Wszystkie produkty muszą spełniać normy polskie i unijne (UE) i posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 2) Jakiekolwiek podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji liczonej od daty obustronnie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego przekazanie wyposażenia do użytkowania na okres 24 miesięcy. 4) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.52.11.00-5, 37.41.41.00-4, 39.14.13.00-5, 39.14.31.23-4, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.15.00.00-8, 39.51.11.00-8, 39.51.61.20-9, 39.51.21.00-5, 39.51.25.00-9, 39.22.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 dostawę o wartości brutto co najmniej 35.000 PLN. W przypadku złożenia ofert częściowych: 7.200 PLN brutto za część I oraz 27.800 PLN brutto za część II. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art.22 ust.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art.22 ust.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art.22 ust.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ) b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy na formularzach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ) c) wykaz zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 dostawę sprzętu sportowego o wartości brutto co najmniej 35.000zł z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana lub wykonywana należycie, (załącznik nr 5 do SIWZ) 2) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich z osobna nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: - zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy - przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w szczególności: - w przypadku wystąpienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą w rozumieniu Kodeksu cywilnego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego ze środków Powiatu Lęborskiego i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę: kocy (sztuk 19), kompletów pościeli (sztuk 19), poduszek (sztuk 19), prześcieradeł (sztuk 19), kołder (sztuk 19), lampek nocnych (sztuk 6), czajników bezprzewodowych (sztuk 2), stanowiących doposażenie noclegowni w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, ich wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz koszt transportu, w ramach projektu pn. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego w 15% ze środków Powiatu Lęborskiego i w 85% z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.52.11.00-5, 39.51.11.00-8, 39.51.61.20-9, 35.51.21.00-5, 39.51.25.00-9, 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje dostawę: materacy sprężynowych (sztuk 19), mebli sosnowych w kolorze ciemny orzech, tj. pojedynczych łóżek z wkładami pod materac i szufladami na pościel (sztuk 5), szaf 3-drzwiowych (sztuk 4), szaf 2-drzwiowych (sztuk 2), łóżek piętrowych wyposażonych w drabinkę, szufladę na pościel oraz wkłady pod materac (sztuk 7), szafek nocnych z dwiema szufladami (sztuk 6), stół prostokątny, stołów kwadratowych (sztuk 2), krzeseł (sztuk 13) stanowiących doposażenie noclegowni w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, oraz w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, ich wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz koszt transportu, w ramach projektu pn. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego w 15% ze środków Powiatu Lęborskiego i w 85% z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.41.00-4, 39.14.13.00-5, 39.11.20.20-0, 39.12.10.00-6, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/dostawa-i-montaz-wyposazenia-dwoch-noclegowni-dla-pielgrzymow-zlokalizowanych-w-domu-parafialnym-przy-kosciele-sw-jakuba-w-leborku-ul-basztowa-8-oraz-domu-parafialnym-przy-kosciele-sw-jakuba-w-lebie-aleja-sw-jakuba-25-w-ramach-projektu-p-n-rewitalizacja-e Mon, 27 Jun 2016 10:08:00 +0200